صدور بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان البرز در محکومیت رژیم صهیونیستی

کرج (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان البرز با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت شدید حملات رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل به مردم مظلوم غزه با مردم فلسطین اظهار همبستگی و همدردی کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان البرز در محکومیت رژیم صهیونیستی

متن پیام به شرح زیر است.

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

«به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها تواناست.

امروز در سرزمین فلسطین تقابل و نبردی نابرابر ، غیر انسانی و غم انگیز در جریان است. در یک سو رژیمی غاصب و خودکامه، اما برخوردار از حمایت دولت های بزرگ که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان ، اما آزادیخواه و حق طلب که حتی از کمترین حمایت ها و امکانات اولیه محروم است قرار دارد. در این عرصه نابرابر و ظالمانه، هیچ انسان آزاده و وجدان بیداری نمی تواند بی تفاوت و ساکت بماند.

این رژیم غاصب ،جعلی و صهیونیستی پس از ده ها سال ظلم، کودک کشی، خشونت، ترور، تخریب، آواره­ سازی و اقسام جنایات به ویژه محاصره دو میلیون انسان بی­ گناه در باریکه غزه و محروم­ سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی پس از غافلگیری و شکست مفتضحانه در طوفان خشم مقاومت اسلامی و جوانان غیور فلسطینی دیوانه­ وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات وحشیانه ای را به مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی و بیمارستانی آغاز نموده و اقدام به انتقام گیری دسته­ جمعی از ساکنان این منطقه محروم نموده و با مظلوم­ نمایی و گزارش­ های نادرست سعی در فریب افکار و جعل واقعیت دارد.
سازمان دانش آموزی استان البرز نیز همگام با جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه همدردی و همبستگی خود را با مردم مظلوم و بی دفاع به ویژه دانش آموزان غزه اعلام می دارد و از تمام انسان های آزاده و نهاد های بین المللی انتظار موضع گیری عادلانه و اقدامات عملی و بازدارنده برای پایان دادن به این جنایات ضد بشری و احقاق حقوق ملت بی پناه و مظلوم فلسطین را دارد.

و اگر از تو درباره غزه پرسیدند پس بگو در آنجا شهیدی است که شهیدی آن‌ را حمل می‌کند و شهیدی از وی عکس می‌گیرد و شهیدی او را بدرقه می‌کند و شهیدی بر وی نماز می‌خواند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار