مدرس کارگاه تولید‌ محتوا و عکاسی در حاشیه اردوی ملی خبرنگاران:

هدف از برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا، کسب تجارب مطلوب و کار با تجهیزات است

تهران (پانا) - مدرس کارگاه تولید‌محتوا و عکاسی با موبایل، هدف از برگزاری این کارگاه را کسب تجارب مطلوب به صورت فیزیکی و آشنایی دانش‌آموزان در انجام کار با تجهیزات عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا، کسب تجارب مطلوب و کار با تجهیزات است

سجاد رسولی، مدرس کارگاه تولید‌ محتوا و عکاسی با موبایل درباره هدف از برگزاری کارگاه تولید‌ محتوا و عکاسی بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با تجهیزات تولید محتوا بود تا بتوانند تجارب اثربخشی کسب کرده و آن‌ها را بکار گیرند.

وی افزود: شکل‌گیری رفاقت و روابط دوستانه مطلوب میان دانش‌آموزان، به آنان این کمک را می‌کرد که با مشورت و نظرخواهی از یکدیگر، فیلم‌های آموزشی که خودشان ساخته‌اند را نقد و بررسی کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

رسولی، فرایند نقد و بررسی دوستانه را عاملی در جهت رشد دانش‌آموزان برشمرد و ادامه داد: دانش‌آموزان باید ویدیوهای خود و دوستانشان را نقد و بررسی کنند و مشکلات را متوجه شوند. در این جریان خواهند دانست که تجهیزات چه تاثیری در تهیه خروجی بهتر و باکیفیت دارد، تاثیر موسیقی، تاثیر متن‌ها و تدوین را بهتر می‌آموزند.

مدرس کارگاه تولید‌ محتوا و عکاسی اظهار کرد: نزدیک هفتاد درصد از دانش‌آموزان، مستعد رشد هستند، به پیشرفت و رشد و توسعه‌فردی و کسب تجربه، علاقه دارند و در بخش‌های تدوین و کارهای خبری فعالیت‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند که آینده درخشانی خواهند داشت.

سجاد رسولی در پایان، ایمان و علاقه و تلاش دانش‌آموزان به مسیری که برگزیده‌اند را از عوامل زندگی موفق دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که از سنین پایین‌تر به سراغ تولید محتوای مجازی و فعالیت‌های این‌چنینی می‌روند، به رشد مشخصی می‌رسند و آینده‌ای روشن برای خود ترسیم می‌کنند. اگر به راهی که می‌روند ایمان کافی داشته باشند و علاقه‌شان را دنبال کنند در زندگی موفق خواهند شد.

خبرنگار دانش‌آموز: شایان امیر‌قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار