معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

ضرورت استفاده حداکثری از نخبگان و فرهیختگان صاحب تجربه در حوزه ورزش مدارس

‌تهران (پانا) - با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، شورای مشورتی با نخبگان حوزه تربیت‌بدنی و ورزش مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده حداکثری از نخبگان و فرهیختگان صاحب تجربه در حوزه ورزش مدارس

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد در جلسه شورای مشورتی با نخبگان و فرهیختگان حوزه تربیت‌بدنی و ورزش مدارس‌ با اشاره ضرورت و اهمیت حوزه ورزش مدارس در نقش‌آفرینی در جهت تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان اظهار کرد: اهمیت حوزه ورزش مدارس ایجاب می‌کند تا از ظرفیت حداکثری نخبگان و فرهیختگان صاحب تجربه و دانش علمی و ضمنی استفاده کنیم که همواره این امر مهم در دستور کار قرار گرفته است و استمرار خواهد داشت.

وی بر استفاده از ظرفیت تولیدات علمی نخبگان و فرهیختگان تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ایده‌ها و راهکارهای نخبگان بتوان به سمت نقطه تحولی و آرمانی حرکت کرد.

در ادامه حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز در این جلسه به تبیین وضعیت موجود حوزه تربیت‌بدنی و ورزش مدارس پرداخت و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۵۵ درصد به تعداد فضاها و اماکن ورزشی دانش آموزان اضافه شده است و اکنون تعداد ۴۰۳۹ فضای سرپوشیده، ۱۰۸۰ فضای ورزشی روباز و ۵۱۵۷ تعداد کل فضای ورزشی مدارس است که این تعداد فضا و بالارفتن سطح تحصیلات معلمان درس تربیت بدنی از نکات قابل تامل است.

‌در این جلسه که با حضور پیشکسوتان حوزه ورزش دانش‌آموزی و اساتید هیات علمی دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار شد، این نخبگان و فرهیختگان حوزه ورزش مدارس نسبت به فلسفه ورزش دانش‌آموزی، دیدگاه‌ها، اهداف و چشم اندازها به ارائه نظرات خود پرداخته و ورزش مدارس کشور را مورد تحلیل قرار دادند که مورد استقبال معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار