قزوین میزبان احتمالی دیدار پیکان - پرسپولیس

تهران (پانا) - احتمال اینکه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شهر قزوین برگزار شود زیاد است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قزوین میزبان احتمالی دیدار پیکان - پرسپولیس

برنامه‌ها برای برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در تهران و حتی کرج به بن بست رسیده است، از شهر قزوین به عنوان جدیدترین و جدی‌ترین گزینه میزبانی از این بازی نام برده می‌شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که تکلیف ورزشگاه آزادی برای میزبانی از این دیدار مشخص است. با توجه به شرایط خاص زمین ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال باید یک روز پس از بازی پیکان و پرسپولیس در این استادیوم به مصاف هوادار برود، چاره‌ای جز انجام شدن دیدار شاگردان خطیبی با گل‌محمدی در ورزشگاه دیگری باقی نمی‌گذارد.

اما گزینه‌های بعدی ورزشگاه‌های پاس قوامین (شهید دستگردی)، شهدای شهر قدس و تختی بودند که آنها نیز شرایط برگزاری این مسابقه را نداشتند تا پس از آن نام ورزشگاه انقلاب کرج مطرح شود. مسئولان این ورزشگاه نیز از عدم آمادگی برای میزبانی از این مسابقه خبر دادند تا همه چیز برای میزبانی از این دیدار در تهران و حومه در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در نهایت تمام راه‌ها به قزوین ختم شد؛ ظاهراً در ساعات پایانی شب گذشته درخواستی از سوی باشگاه پیکان برای میزبانی از پرسپولیس در قزوین ارائه شده تا احتمال برگزاری این دیدار در قزوین بیشتر شود.

قرار است در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود در خصوص مکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس تصمیم نهایی گرفته شود که البته باتوجه به منتفی شدن گزینه‌های دیگر و زمان کم باقی مانده تا بازی، احتمال برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار