مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مشارکت اولیا مهمترین رکن تحول در نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت حضور و مشارکت اولیا مهمترین رکن تحول در نظام تعلیم و تربیت است که به تحقق اهداف تربیتی آموزش و پرورش کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اولیا مهمترین رکن تحول در نظام تعلیم و تربیت است

مسعود بهرامی در آیین‌گرامیداست هفته پیوند ‌اولیا و مربیان که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در آموزش و‌ پرورش از سطح وزارت تا ادارات کل، مناطق، نواحی، مدرسه و کلاس، یک حرف و گفتمان واحد داریم که این‌ حرف، سند تحول بنیادین است.

وی با بیان این‌که خلاصه‌ترین، ساده‌ترین و جامع‌الاطراف‌ترین گزاره از سند تحول بنیادین، اصل مشارکت است، تصریح کرد: هر کجا در آموزش و پرورش توانسته‌ایم مشارکت افراد، ارکان و گروه‌های موثر را در کنار آموزش و پرورش داشته باشیم، همان جا نقطه عطف و موفقیت ما بوده و هر کجا که مشارکت نبوده و خواسته‌ایم کاری را به تنهایی انجام دهیم در آن‌جا دچار عارضه و چالش شده‌ایم و نگران بوده‌ایم.

بهرامی با اشاره به اهمیت همکاری و مشارکت اولیا در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اولیا بیشتر از همه، دلسوز و پیگیر آموزش، رشد و شکوفایی فرزند خود هستند و اگر اولیا را در کنار بقیه ارکان نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم، حضور و مشارکت اولیا، مهمترین رکن تحول است که به تحقق اهداف تربیتی آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار