در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان صورت می‌گیرد

آغاز پروژه تعمیر و تجهیز ۶۰ مدرسه در آبادان

آبادان (پانا) - طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، آیین افتتاح پروژه تعمیر و نوسازی ۶۰مدرسه توسط پالایشگاه آبادان در هنرستان حکمت این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پروژه تعمیر و تجهیز ۶۰ مدرسه در آبادان

آیین افتتاح پروژه تعمیر و نوسازی ۶۰ مدرسه توسط شرکت نفت و پالایش آۤبادان با حضور مسئولان استانی در هنرستان حکمت این شهرستان برگزار شد. در این طرح مدارس پس از شناسایی توسط پالایشگاه آبادان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی مورد حمایت قرار می گیرند.

حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه آبادان در آیین آغاز این طرح اظهار کرد: «شرکت نفت و پالایش آبادان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به شناسایی ۸۰ مدرسه نیاز به بازسازی کرده که از این میان ۶۰ مدرسه با هزینه ۷۹ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۶۱ هزار ریال تعمیر و بازسازی خواهند شد و مدارس بعدی در مرحله بعد مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.»

سید علی موسوی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان نیز بیان کرد: «آموزش و پرورش آبادان با کمک اداره کل نوسازی مدارس، ۴۵پروژه در دست احداث دارد که کمک پالایشگاه در زمینه تعمیر۶۰ مدرسه کمک شایانی به پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی منطقه خواهد کرد که در این میان تعمیر و راه‌اندازی سرویس های بهداشتی، ایزوگام و تجهیزات سرمایشی در اولویت کار قرار دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار