در جلسه استانی گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان مطرح شد:

انجمن اولیا و مربیان،مصداق بارز فاستبقوالخیرات

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،انجمن اولیاومربیان را مصداق بارز فاستبقوالخیرات دانست و یادآور شد: انجمن‌های اولیا و مربیان، بازوان توانمند نظام تعلیم و تربیت درفرایندآموزش و پرورش، تحقق تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب و مظهر دمیدن روح ایمان و امید در کالبد بوستان مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان،مصداق بارز فاستبقوالخیرات

سید علیرضا موسوی نژاد، در جمع مدیران مدارس، معاونان آموزشی و پرورشی و اولیای دانش آموزان شهرستان سربیشه که به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان ماندگار آمنه مود برگزار شد، گفت: ملائک ثناگوی معلمانی هستند که بر صراط تربیت گام بر می دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که مهم‌ترین اصل در تحقق گام دوم انقلاب و تمدن سازی نوین اسلامی گام برداشتن در مسیر تربیت اسلامی و الهی است، با اشاره به سم پاشی ها جریان فتنه در آستانه فصل بهار تعلیم وتربیت،عنوان کرد:تیر منافقین و معاندین دربه انحراف کشیدن فرایندتعلیم و تربیت در آغاز سال تحصیلی جاری با درایت معلمین و بصیرت دانش آموزان انقلابی و ولایتمدار استان به سنگ خورد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، تبیین واقعیات زمان طاغوت، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان جانفشانی های نسل گذشته انقلاب و معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و جهاد اسلامی برای دانش آموزان را یک فریضه دانست و تصریح کرد: معلم نباید لحظه‌ای از مطالعه، تحقیق و پژوهش دست برداشته و درگیر روزمرگی شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی،خیزش جهانی ملت ها در مقابل درنده خویی ها، وحشی گری ها،جنایت های دژخیمان صهیونیسم و رژیم اشغالگر در مقابل ملت مظلوم فلسطین را نتیجه صدور گفتمان انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران برشمرد و اظهار کرد: حماسه ی طوفان الاقصی نتیجه بادهایی بود که رژیم غاصب صهیونیستی در طی ۷۵ سال اشغال،جنایت و ظلم در حق مردم غزه کاشت و امروز درو می‌کند.

موسوی نژاد، بر محرم‌سازی و توسعه فضاهای ورزشی مدارس تاکید کرده و افزود: سایه نگاه هیچ نامحرمی نباید بر فعالیت های ورزشی دانش آموزان به ویژه دختران محجبه، با حیا و انقلابی این خطه از ایران اسلامی سنگینی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار