«مدرسه فیلم پدرام صدرایی» اعلام موجودیت کرد

تهران (پانا) - نخستین نشست عمومی مدرسه فیلم پدرام صدرایی روز پنجشنبه بیستم مهر ماه هزار و چهارصد و دو در محل شهر کتاب الهیه برگزار شد و با استقبال و حضور چشمگیر فعالین حوزه فیلمسازی مواجه شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
«مدرسه فیلم پدرام صدرایی» اعلام موجودیت کرد

‎این گروه آموزشی-فیلمسازی تازه تاسیس با مدیریت دکتر پدرام صدرایی و با تکیه بر ساختاری نو در نظر دارد از فیلمهای کوتاه داستانی و مستند اعضای خود حمایت و فرآیند تهیه و تولید فیلم را برای فیلمسازان جوان تسهیل نماید.

‎در این نشست دکتر صدرایی با بیان ساختار، اهداف و شیوه کار این گروه آموزشی-فیلمسازی تاکید نمود که مدرسه فیلم با تکیه بر توانایی های اعضای خود و با انتخاب ایده های خلاق مناسب فیلم کوتاه و سپس انجام مراحل مشاوره فیلمنامه و کارگردانی این آثار، علاوه بر فراهم نمودن امکانات ساخت فیلم در شرایط اقتصادی پیچیده امروز کشور، راه را برای ورود سینما گران جوان به عرصه فیلمسازی حرفه ای هموار می نماید.
‎او همچنین اظهار داشت: مدرسه فیلم پدرام صدرایی با افتخار و قدرت و با شعار《 با هم و برای هم، برای تاثیری ماندگار بر جهان شگفت انگیز سینما 》 قدم در عرصه فیلمسازی می گذارد.

‎پدرام صدرایی همچنین با بیان چشم انداز مدرسه فیلم تاکید داشت که امتیاز این مجموعه مبتنی بر دانش، خلاقیت، همکاری و مدیریت پروژه هاست و هدف آن ارائه یک مکتب فیلمسازی مستقل است.

‎در ادامه نشست، اعضای مدرسه فیلم با عضویت در کارگروه های تخصصی به شکل رسمی همکاری خود را با این گروه آموزشی -فیلمسازی آغاز نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار