مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

هفته اولیا و مربیان جهت تقویت مشارکت اولیا در فعالیت‌های آموزش و پرورش است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان هفته انجمن اولیا و مربیان را فرصتی برای پیوند خانواده‌ها با مدارس و تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان جهت کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته اولیا و مربیان جهت تقویت مشارکت اولیا در فعالیت‌های آموزش و پرورش است

محمد قویدل با اشاره به اهمیت انجمن اولیا و مربیان گفت: تشکیل این انجمن باعث مطلع شدن و آموزش خانواده ها در جهت پیشرفت و رشد تعلیم و تربیت می شود. همچنین کیفیت برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه در مسیر رو به جلو قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: مدرسه مهم‌ترین نهاد آموزشی و پرورشی و اصلی ترین مرکز تعامل بین مدرسه و خانواده هاست و انجمن اولیا و مربیان با مشارکت همدیگر می‌توانند نقش موثری در پرورش فکری و روانی دانش آموزان داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به روزشمار هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار «تربیت حکیمانه، حکمرانی خانواده»، از سوی دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: «خانواده دانا، مدرسه توانا»، «فناوری‌های نوین در خانواده»، «انجمن اولیا و مربیان بازوان سلامت مدارس»، «ارتقا آگاهی والدین در گستره ملی» «حکمرانی خانواده در پرتو آموزه های ایرانی اسلامی»، «خلاقیت و نوآوری در تعلیم و تربیت فرزندان»، «مادران مظهر حجاب، قدرت و مهربانی» عناوین روزشمار هفته انجمن اولیا و مربیان هستند.

گفتنی است هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه به‌صورت هماهنگ در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پابرجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار