رئیس کل دادگستری استان تهران:

افتتاح مجتمع شوق زندگی گامی برای رفع آسیب اجتماعی کودکان رها شده است

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت افتتاح مجتمع شوق زندگی و گردهمایی همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای رفع آسیب اجتماعی کودکان رها شده و افرادی که نیازمند دستگیری و کمک هستند از رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع شوق زندگی گامی برای رفع آسیب اجتماعی کودکان رها شده است

علی القاصی‌مهر در آیین افتتاح مجتمع شوق زندگی حضرت آمنه(س) اظهار کرد: افتتاح مجتمع شوق زندگی در تهران جلوه‌ای از تعاون و نوع دوستی و خداجویی و کرامت نگهداشتن انسان به ما هو انسان است که تا به امروز هم در مراکز دولتی ما و در مجموعه سازمان بهزیستی که متولی این حوزه است به این سطح و کیفیت وجود نداشت. افتتاح این مجموعه و گردهمایی همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی برای رفع آسیب اجتماعی کودکان رها شده و افرادی که نیازمند دستگیری و کمک هستند از رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: این کار بزرگی که امروز اتفاق افتاد به جز وظیفه انسانی و دینی، وظیفه‌ای است که قانونگذار بر عهده ما قرار داده است. بر اساس قانون حمایت از اطفال و نوجوانان نهادهایی عهده‌دار این وظیفه مهم هستند، علاوه بر سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، سازمان زندان‌ها، وزارت کشور، وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و صداوسیما همگی در این زمینه وظیفه دارند که مهم‌ترین آن سازمان بهزیستی است.

القاصی خاطرنشان کرد: افتتاح این مجتمع نوید مهمی است برای اینکه افراد آسیب دیده و رها شده در حمایت کامل و همه جانبه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی این است که این مجتمع ضمن اینکه محیطی با محبت و بانشاط برای طفل و فرد آسیب دیده ایجاد می‌کند، باید حلقه مفقوده را برای اینکه فرد در کانون خانواده قرار گیرد نیز فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار