‌صدرنشینان لیگ هندبال آیندگان مشخص شدند‌

تهران (پانا) - مسابقات هندبال دور رفت لیگ آیندگان دختر با صدرنشینی سپاهان، سنگ آهن بافق و غدیر ملایر در گروه‌های سه‌گانه به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
‌صدرنشینان لیگ هندبال آیندگان مشخص شدند‌

به گزارش فدراسیون هندبال، با برگزاری سه دیدار، مسابقات دور رفت لیگ هندبال نوجوانان دختر به پایان رسید که طی آن این نتایج به دست آمد:

شهدای رزکان البرز ۲۰ - ۲۰ اساطیر شرق مشهد

نفت و گاز گچساران ۲۹ - ۱۴ وارنا کرمانشاه

هیات هندبال کیش ۹ - ۳۱ غدیر ملایر

با پایان دور رفت، رده‌بندی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات مشخص شد که در گروه A فولاد مبارکه سپاهان با ۴ امتیاز صدرنشین است، شهدای رزکان البرز با یک امتیاز و تفاضل گل ۱۲_ و اساطیر شرق مشهد با همین امتیاز و تفاضل گل ۱۸_ جایگاه‌های دوم و سوم این گروه را در اختیار دارند.

در گروه B سنگ آهن بافق با ۶، شهرداری شهر بابک با ۴ و شهید چمران لارستان با ۲ امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند و خشت سبز همدان بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

در گروه C غدیر ملایر با ۶ امتیاز در صدر این گروه ایستاده است و تیم‌های نفت و گاز گچساران با ۴، هیات هندبال کیش با ۲ و وارنا کرمانشاه بدون امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

پس از برگزاری مسابقات دور برگشت دو تیم از هر گروه به مرحله بعدی لیگ آیندگان صعود خواهند کرد. مسابقات دور برگشت ۱۶ تا ۱۹ آبان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار