عباس زاده در گفت‌وگو با پانا:

نیروهای مقاومت یک قدم جلوتر از صهیونیست‌ها هستند

تنها رسالت رژیم صهیونیستی اجرای ماموریت‌های غربی‌ها در منطقه است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نیروهای مقاومت همیشه یک قدم جلوتر از صهیونیست‌ها هستند، گفت رژیم صهیونیستی در طول حیات خود با چنین ذلتی مواجه نشده بود؛ این ذلت باید در تاریخ ثبت شود.

کد مطلب: ۱۴۱۲۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مقاومت یک قدم جلوتر از صهیونیست‌ها هستند

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به سفر امیرعبداللهیان به کشورهای مقاومت، اظهار کرد: «اتفاقات و تحولات یک ماه اخیر در منطقه از حیث کیفیت و کمیت می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ تقابل محور مقاومت با جبهه اشغال باشد.»

وی افزود: «رژیم صهیونیستی که ناو ثابت آمریکا در منطقه است، در طول حیات خود با چنین ذلتی مواجه نشده است. این ذلت باید در تاریخ ثبت شود و به عنوان یک سنگ بنا حرکت‌های دیگر بر آن طراحی شود تا روند رو به جلوی جبهه مقاومت را شاهد باشیم. بر این اساس نیاز به هماهنگی‌های گسترده‌ای است. دیدارهای وزرای امور خارجه کشورهای جبهه مقاومت در این راستا می‌تواند موثر باشد.»

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: «نگاه ما باید به این صورت باشد که گویی رژیم صهیونیستی ایالتی از ایالت‌های آمریکاست. تنها رژیمی است که عضویت در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد و 200 کلاهک هسته‌ای دارد. تنها رسالت این رژیم اجرای ماموریت‌های غربی‌ها در منطقه است. نیروهای مقاومت همیشه یک قدم جلوتر از صهیونیست‌ها هستند.»

لازم به ذکر است، حسین امیرعبداللهیان 20 مهر ماه در رأس هیأتی دیپلماتیک به منظور دیدار رسمی از عراق، لبنان و سوریه و رایزنی با مقامات این کشورها در خصوص مساله مهم منطقه عازم سفر شد.

محور این گفت‌وگوها تحولات منطقه و محاصره مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار