رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز:

انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا در مدارس تشکیل می‌شود

کرج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا و تصمیم‌گیری‌ها در مدرسه در زمینه‌های آموزشی و تربیتی تشکیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا در مدارس تشکیل می‌شود

اسماعیل یاری شیرمرد رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور چشمگیر اولیا در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس این استان خبر داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته گرامیداشت انجمن اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیا و تصمیمگیری‌ها و تصمیم سازی در مدرسه در زمینه‌های آموزشی و تربیتی تشکیل می‌شود و تعامل عمیق و همه جانبه اولیا با مدارس به ویژه معلمان برای تعقیب اهداف آموزشی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز ارتقا سطح توانایی و مهارت اولیای دانش آموزان ضرورت دارد.

یاری افزود: انتخابات انجمن اولیا و مربیان از دوم مهر ماه در مدارس استان آغاز شده است و تا به حال شاهد استقبال بی‌نظیر اولیا برای شرکت در این مجمع به ویژه پدران گرامی بوده ایم؛ در این راستا از همه اولیا که دعوت مدیران مدارس را قبول کردند تشکر می‌کنیم چرا که اولیا کارفرمایان حوزه تعلیم و تربیت هستند و با مشارکت آنها آموزش و پرورش روبه رشدی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل انجمن اولیا و مربیان ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بالغ بر ۳۸ بار به نقش خانواده و انجمنی مردم نهاد در مدارس اشاره و توجه شده است و این نگاه بسترهای لازم برای فعالیت آموزش و پرورشی مردمی را فراهم می کند.

یاری بیان کرد: از همه اولیا به ویژه اولیایی که دارای ظرفیت‌ها و تخصص‌های لازم هستند دعوت می‌کنیم با حضور خود در مجامع انتخاباتی، همراه اولیای مدرسه بوده که با اجرای ساحت‌های ششگانه تربیتی، بتوانیم مدرسه‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان مهیا کنیم.

گفتنی است در راستای تقویت بنیان خانواده و ایفای نقش تربیتی متناسب اولیا با اقتضائات جامعه، بیست و چهارم الی سی‌ام مهر ماه با عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار