۴ پرچم افتخار دستاورد دختران خبرنگار‌ زنجان از اردوی ملی پانا

زنجان (پانا) - دختران خبرنگار استان زنجان در اردو ی ملی آموزشی پانا که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، موفق شدند با ۴ پرچم جزو سه استان برتر شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۴ پرچم افتخار دستاورد دختران خبرنگار‌ زنجان از اردوی ملی پانا

خبرنگار دانش‌آموزان دختر استان زنجان با دریافت پرچم های دیانت و معنویت، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، نظم و حضور و شور و نشاط در اردوی ملی آموزشی پانا، اردوی شهید صارمی، جزو ۳ استان برتر شدند.

دراین اردو که با سرپرستی مسئول خبرگزاری و دو مربی و رابط بانوی برتر استان، سهیلا حبیبی و اکرم بیات، در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزار شد، تیم استان زنجان با تمام ظرفیت دانش‌آموزی متشکل از ۱۴ دانش‌آموز از تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش حضور موفقیت‌آمیزی نشان داد.

اکرم بیات یکی از مربیان استان زنجان گفت: «تلاش، کوشش و هماهنگی بین دانش آموزان استان عامل اصلی موفقیت و دریافت ۴ پرچم افتخار توسط دختران خبرنگار در این دوره بود.»

این مربی زنجانی که در دوره‌های اردویی سال‌های گذشته نیز حضور تأثیرگذار و ارتباط نزدیکی با دانش‌آموزان داشته معتقد است دانش آموزان استان زنجان می توانند به واسطه استعدادهای سرشار خود به جایگاه خوبی در زمینه خبرنگاری و خبرنویسی دست پیدا کنند.

خبرنگار دانش‌آموز : مریم بیگدلو و غزاله کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار