در پانزدهمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

رقابت تنگاتنگ سکوها در حوزه دوبله

تهران (پانا) - مدیر توسعه سکوی «گپ فیلم» می‌گوید این پلتفرم هم‌زمان با رقابت تنگاتنگ با سایر سکوها در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های خارجی به آیین‌نامه‌های محتوایی ساترا توجه دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت تنگاتنگ سکوها در حوزه دوبله

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، پانزدهمین برنامه «صمیمانه» با حضور محمد آهنگری مدیر توسعه محصول سکوی «گپ فیلم»، زهرا روشندل مدیر حقوقی بنیاد سینمایی فارابی، محمدرضا کردلو مدیر تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج، صدیقه غریبی پژوهشگر رسانه و برخی از مدیران ساترا برگزار شد.

مدیر توسعه سکوی«گپ فیلم» در ابتدا درخصوص این رسانه گفت: «گپ فیلم»با محوریت محتوایی فیلم و سریال از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون ۷۰ هزار قسمت محتوا در آن بارگذاری شده است.

محمد آهنگری درباره کاربران این سکو خاطرنشان ساخت: «گپ فیلم» به‌طور میانگین ۱ میلیون و پانصد هزار کاربر ماهانه فعال دارد و تاکنون ۱۵ میلیون بار اپلیکیشن این سکو نصب شده است.

وی در ادامه برنامه و در پاسخ به سوال روشندل مبنی بر بهره‌مندی از سریال‌های ایرانی در این سکو عنوان کرد: محوریت و تمرکز اصلی «گپ فیلم»، دوبله فارسی فیلم و سریال‌های خارجی است. محتواهای فیلم و سریال ایرانی هم که در این سکو بارگذاری شده اکثرا محتواهای حمایتی ساترا هستند که در مناسبت‌های مختلف در اختیار ما قرار گرفته و در این سکو بارگذاری شده است.

صدیقه غریبی در بخشی دیگر از «صمیمانه» علت تمرکز «گپ فیلم» روی محتوای دوبله را جویا شد و آهنگری در جواب این پرسش خاطرنشان کرد: بازار فیلم و سریال بسیار گسترده است؛ در این بازار زمینه‌های مختلف برای فعالیت وجود دارد و ما تصمیم گرفتیم روی قسمتی از این بازار تمرکز کنیم که در آن می‌توانیم بهتر از رقبا باشیم.

غریبی در ادامه درخصوص توجه مدیران و دست‌اندرکاران این سکو به قوانین و آیین نامه‌های محتوایی ساترا سوال کرد و مدیر توسعه سکوی «گپ فیلم» نیز با تاکید گفت: ما سعی کرده‌ایم هم‌زمان با رقابت تنگاتنگ با سایر سکوها در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های خارجی به آیین‌نامه‌های محتوایی ساترا توجه کنیم و محتوای مناسب در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم.

وی یادآور شد: اپلیکیشن «گپ فیلم» قابل نصب روی تمام گوشی‌های هوشمند و نسخه وب آن قابل استفاده در کامپیوتر و لپ‌تاپ است. همچنین کاربران می‌توانند در تلویزیون‌های هوشمند از طریق اپلیکیشن اندرویدTV یا مرورگر وب، محتواهای این سکو را مشاهده کنند.

مدیر تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز با اشاره آمار و ارقام ارائه شده از جانب آهنگری بیان کرد: عددی که به آن اشاره کردید خوب است در فضای رسانه‌ای بیان شود چرا که عدد قابل توجهی است و می‌تواند توجه بسیاری از تولیدکنندگان محتوا را برای همکاری با «گپ فیلم» جلب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار