استفاده از هوش مصنوعی در درمان ناباروری

تهران (پانا) - رئیس بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران گفت از بیست و سه سال قبل کنگره انجمن ناباروری ایران به‌طور منظم در تهران و شهرستان‌های دارای مرکز ناباروری برگزار شده اما در چند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کووید 19 این گردهمایی به صورت مجازی برگزار شده و امسال این کنگره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از هوش مصنوعی در درمان ناباروری

محمد ابراهیم پارسانژاد گفت: مهمترین مباحث بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری ایران، استفاده از هوش مصنوعی در درمان ناباروری، استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری و استفاده از فرآوده‌های خوراکی به جای تزریق فرآورده‌های شیمیایی جهت درمان ناباروری است.

وی مطرح کرد: بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، چند وجهی است و متخصصان کلیه رشته‌های مرتبط مانند متخصصان زنان و زایمان، متخصص جنین شناسی و متخصصان اورولوژی در حوزه ناباروری و... در آن حضور دارند. حدود 20 تا 30 استاد برجسته علم ناباروری از خارج از کشور در این کنگره میهمان هستند که البته برخی از آنها به صورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.

رئیس انجمن باروری ناباروری ایران افزود: ضرورت برگزاری این همایش‌ها که با حضور اساتید به نام این رشته در سراسر دنیا، پزشکان، پرستاران، ماماها، برگزار می شود، تبادل اطلاعات و آشنایی با علوم نوین است و در سال پیش رو در 5 تا7 اردیبهشت بیست و سومین کنگره ناباروری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار