رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز:

نشست هماهنگی طرح نماد در البرز برگزار شد

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی طرح نماد و خط ملی ۱۵۷۰ در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی طرح نماد در البرز برگزار شد

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به آیه ۱۰۲ سوره آل عمران گفت: مهمترین گام در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقوای الهی است

وی با تاکید بر نوع نگرش مدیران مدارس به دانش آموزان افزود: آموزش و اجرای دقیق طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان( نماد) می‌تواند در کاهش مشکلات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان بسیار موثر باشد.

منظوری اظهار کرد: آموزش به ویژه آموزش والدین و دانش آموزان از عوامل موثر در اجرای موفق طرح نماد است و معتقدیم تاثیر هر چیز در دوران کودکی و نوجوانی بیشتر از همه دوران‌هاست و از این رو مدیران مدارس می‌بایست با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره فردی، خانوادگی و همچنین مداخلات فردی به منظور رفع آسیب ها و بهبود جامعه قدم بردارند.

وی در پایان بیان کرد: کارشناس مسئولان و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان البرز به بیان برنامه‌های خود در سال تحصیلی جدید پرداختند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار