معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا به‌دنبال حقیقت‌جویی و عدالت هستند

دانش‌آموزخبرنگاران می‌توانند همیار رویداد بزرگ خانواده باشند‌

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده از آغاز رویداد خانواده برای رسیدن به تمدن بزرگ خبر داد و گفت دانش‌آموزخبرنگاران پانا می‌توانند همیار این رویداد باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا به‌دنبال حقیقت‌جویی و عدالت هستند

‌انسیه خزعلی در آیین افتتاحیه اردوی ملی آموزش دانش‌آموز‌خبرنگاران دختر سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم و همچنین پیروزی اخیر مردم فلسطین اظهار کرد: این پیروزی، نشان‌دهنده این است که اگر مقاومت کنید هر چند شاید مدتی دشمن بتازد اما ما در نهایت می‌توانیم به پیروزی برسیم.

وی خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران دختر خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزانی که در این سنین، حقیقت‌جو هستید و به‌دنبال عدالت و مبارزه با ظلم و ستم هستید از این موقعیت و شرایط، نهایت استفاده را برای پژوهشگری و شناخت حقیقت و ایستادگی و شناخت حق و حقیقت و بهبود زندگی مستضعفان داشته باشید.

خزعلی افزود: برنامه‌ریزی‌های کوتاه، میان و بلندمدت داشته باشید که بتوانید قدمی برای بهبودی زندگی دیگران بردارید و این اوج موفقیت در جوانی است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: مرحله بعدی، حقیقت‌گویی است که شما به دنبال آن هستید. شما به دنبال روایت صحیحی هستید که جهان را نجات داده و به سمت نور هدایت کند و اجازه ندهد تاریکی‌ها نور را بپوشانند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزخبرنگاران همچون حضرت زینب(س) پیام حقیقت را برای جهانیان مخابره کنند، اظهار کرد: حرکت حضرت زینب(س) در رساندن پیام مقاومت به دنیا حرکتی بود که هنوز هم از آن بهره‌مند هستیم.

وی تصریح کرد: حقیقت‌گویی، خردورزی، تدبیرگری و روایتگری صحیح از معیارهایی است که از این سنین برای راه رفتن صحیح، برنامه‌ریزی کرده‌اید.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با بیان اینکه مساله سوم برای دانش‌آموزخبرنگاران، ستیز با آسیب‌ها است، گفت: آنچه که الان از درون برای هویت و تمدن و فرهنگ ما به عنوان یک چالش و هجمه‌ای از سوی غرب مطرح است، مساله خانواده است که رئیس‌جمهوری نیز در سازمان ملل به آن اشاره کرده و از جهان خواستند که مساله خانواده به عنوان مساله جهانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شیاطین بزرگ جهان به دنبال صدمه زدن به محور خانواده یعنی زن هستند و می‌خواهند موهبتی که خداوند به زنان داده را از او بگیرند و این موهبت را کم‌ارزش نشان دهند.

خزعلی با بیان اینکه غرب با همه توانش در مساله جنسیت و خانواده به میدان آمده است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم همچنان که بسیاری از ارزش‌ها را از بین بردند، ارزش و اهمیت زنان و اهمیت بی‌بدیل و جایگاه زن در خانواده را دچار خدشه کنند.

وی با بیان اینکه قدردان نعمت‌ها هستیم و برای رسیدن به تمدن بزرگ که ریشه در فرهنگ ما دارد تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: در همین راستا رویداد خانواده را آغاز کرده‌ایم و این رویداد به مدت یک سال ادامه دارد که شما دانش‌آموزخبرنگاران‌ می‌توانید همیار رویداد خانواده باشید.

وی افزود: خانواده باید تغذیه،‌ رسانه و محیط زیست سالم داشته باشد و از مهارت‌های لازم در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شود. خانواده، میراث ملموسی دارد که بانوان به‌صورت ویژه از آن صیانت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار