جودوکاران دختر ایران راهی لبنان می‌شوند

تهران (پانا) - سرمربی تیم جودو دختران نوجوان از برگزاری سومین اردوی تدارکاتی دختران نوجوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه به میزبانی لبنان برگزار می‌شود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جودوکاران دختر ایران راهی لبنان می‌شوند

‌سحر چغلوند گفت: شرایط تمرینات استاندارد است، امیدوارم حاصل این تمرینات در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج قابل قبول و درخشان باشد. برای انتخاب افراد ابتدا مسابقات منطقه‌ای و سپس رقابت‌های استانی برگزار کردیم ۲ نفر برتر هر وزن به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شدند و در ۲ مرحله اردو‌های تیم ملی از بین ۱۶ جودوکار حاضر ۱۰ نفر به اردوی سوم راه پیدا کردند، قرار است تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲ مرحله اردوی تمرینی دیگر برگزار کنیم که احتمال کاهش تعداد نفرات در این شرایط زیاد است.

سرمربی تیم جودو دختران نوجوان در ادامه افزود: ۴ سال تعلیق ظالمانه‌ای که به جودوی ایران تحمیل شد ملی پوشان ایران را از دیگر کشور عقب انداخت، اما این به آن معنا نبود که جودوی کشورمان تعطیل شود بلکه ما با پشتکار و انگیزه بالا در استان‌ها و شهر‌های مختلف برنامه‌های تمرینی و آماده سازی را دنبال می‌کردیم.

چغلوند گفت: مربیان استان‌های مختلف کشور در این چهار سال با تلاش زیاد علاقمندان به این رشته را به انجام تمرینات جذب کردند و تعلیق باعث تعطیل شدن جودو ایران نشد، جودوی ما زنده است و با تمام قدرت به مصاف رقبا خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار