احیای سهمیه دانش‌آموزان عشایری در کنکور سال آینده

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از احیای سهمیه دانش‌آموزان عشایری در کنکور سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
احیای سهمیه دانش‌آموزان عشایری در کنکور سال آینده

علی تیرگیر مال خلیفه اظهار کرد: این توفیق حاصل شد که با کمک خیران انجمن روشنگران فردای کشور (ارفک) بیش از ۴۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه مدارس عشایری مناطق کم‌برخوردار کشور تهیه شده و توزیع آن ادامه دارد.

تیرگیر افزود: ‌۲ هزار بسته نوشت‌افزار از آن تعداد، بین دانش‌آموزان مناطق عشایری استان لرستان توزیع شده که بیش از ۴۰ درصد دانش‌آموزان عشایری این استان است.

وی با بیان اینکه با هدف توسعه عدالت آموزشی روند ارتقای سطح کیفی مدارس عشایری را آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان عشایر عزیزان دل ملت ایران هستند و توجه به آنان در دستور کار مقام عالی وزارت و ریاست‌جمهوری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر از احیای سهمیه دانش‌آموزان عشایری در کنکور سال آینده خبر داد و تصریح کرد: سهمیه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت مناطق عشایری در دانشگاه فرهنگیان برای سال آینده ایجاد شده تا در سال‌های آینده معلمان مدارس عشایری از دل دانش‌آموزان با استعداد این مناطق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار