مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان :

رویكرد صندوق ذخیره فرهنگیان باز سازی شان معلم و نگاهی دوباره به اقتصاد معیشتی آنان خواهد بود

خبرگزاری پانا: مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان رویكرد صندوق ذخیره فرهنگیان را باز سازی شان معلم و نگاهی دوباره به اقتصاد معیشتی آنان عنوان كرد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش آموزش و پرورش پانا، شهاب الدین غندالی در مراسم معارفه به عنوان مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان كه با حضور فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، كیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، بطحایی مشاور برنامه ریزی وزیر، عالمی مشاور اقتصادی وزیر و رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، ، امید علی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان و جمعی از مدیران عامل شركت های وابسته به موسسه در سالن جلسات این صندوق برگزار شد، ضمن تبریك روز عرفه واعیاد سعید قربان و غدیر و تشكر از حسن ظن فانی اظهار كرد: امید است با عنایات الهی و هماهنگی و هم افزایی دوستان در هیات مدیره توفیق پاسخگویی به این اعتماد را داشته باشیم.

وی نگاه دو باره به بازسازی شان معلمی و اقتصاد معیشتی آنان را ضروری قلمداد كرد و اضافه نمود صندوق ذخیره فرهنگیان می تواند این نگاه را تقویت كند .
وی با تاكید بر بازسازی از درون و تكیه بر منابع داخلی اضافه كرد : شركت های وابسته برنامه های خود را ادامه دهند و ما نیز با تاسی از رویكرد فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش كه بیان نمودند «فرهنگیان باید شهد و شیرینی سرمایه گذاری در صندوق ذخیره را بچشند» برای تقویت و افزایش بهره وری شركت های وابسته و بهره مندی اعضاء از فواید سرمایه گذاری در طول سال های خدمت خود آمادگی داریم .
شایان ذكر است در پایان این مراسم احكام اعضای جدید هیات مدیره و مدیر عامل توسط فانی به آنان اعطا شد و از زحمات آقایان نوری و یزدیخواه به عنوان اعضاء سابق هیئت امناء تشكر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار