رئیس کلانتری ۱۳ شهر گلستان شهرستان‌بهارستان: 

شناخت تهدیدات جامعه، موجب تثبیت آینده نوجوانان است

بهارستان یک(پانا)- رئیس کلانتری ۱۳ شهر گلستان نخستین و مهمترین گام در خصوص مبارزه با اعتیاد در نوجوانان را شناخت تهدیدات عنوان کرد که این شناخت موجب تثبیت آینده نوجوانان نیز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شناخت تهدیدات جامعه، موجب تثبیت آینده نوجوانان است

مراسمی در خصوص هفته نیروی انتظامی در مدرسه کوثر شهرستان‌بهارستان به همت کادر این مدرسه و باحضور جمعی از مسئولین نیروی انتظامی، معاونین و دانش‌آموزان مدرسه کوثر برپا شد.


سروان علی‌مردان حسین‌زاده، رئیس کلانتری۱۳ شهرگلستان با اشاره به شناخت تهدیداتی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین گام در پی مبارزه با اعتیاد، شناخت جامع و کامل تهدیدات جامعه بر نوجوانان است؛ لذا این شناخت حاصل، عملکرد بهتری در جلوگیری از بروز اعتیاد و مشکلاتی از این قبیل را بوجود خواهد آورد که چنین شناختی آینده جوانان را تثبیت خواهد کرد.

حسین‌زاده، ضمن تشریح آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: ازجمله آسیب‌های اجتماعی که جامعه بر نوجوانان تحمیل می‌کند مواردی ازجمله اعتیاد، خودکشی، دوری از جامعه و گوشه‌گیری است؛ ولیکن ازجمله آسیباتی که نوجوانان را به صورت خطری جدی تهدید می‌کند اعتیاد به مواد مخدر است، بطوری که اکثریت نوجوانان ما درگیر اعتیاد هستند.

رئیس کلانتری۱۳ شهرگلستان در ناحیه یک‌بهارستان، در پایان ضمن اشاره به درگیری نوجوانان با اعتیاد اذعان کرد: اکثریت نسل جوان درگیر اعتیاد به مواد مخدر شده‌اند که چنین اتفاقاتی باعث کشش نوجوان به بی‌راهه می‌شود؛ لذا اعتیاد به موادمخدر معمولا با یک یا دوبار مصرف چنین موادی همراه بوده است، بنابراین هوشیاری از آسیب‌های اعتیاد مانع سوق پیدا‌کردن نوجوانان به سمت مواد‌مخدر خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار