مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه:

صیانت و حفظ آینده‌سازان ایران اسلامی وظیفه آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه با اشاره به اینکه سرمایه اصلی خانواده‌ها فرزندان هستند، گفت فرزندان، آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و آموزش و پرورش وظیفه خود می‌داند این سرمایه‌ها را صیانت و حفظ کند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
صیانت و حفظ آینده‌سازان ایران اسلامی وظیفه آموزش و پرورش است

قاسم حشمتی در آیین استانی جشن غنچه ها که همزمان با روز جهانی کودک در سالن امام علی (ع) ناحیه ۲ ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری روزی مختص کودک در تقویم جهانی و ملی کشور نشانگر آن است که مسئله آموزش و تربیت کودکان می‌بایست بیش از پیش مورد توجه نهادهای اجتماعی، فرهنگی، علمی و بهداشتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه میزبانی آئین استانی جشن غنچه ها و روز جهانی کودک افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه بود، ادامه داد: امیدواریم مجموعه تلاش های چند روزه همکاران معاونت ابتدائی و روابط عمومی این مدیریت مورد قبول کودکان و مسئولان شرکت کننده در مراسم باشد.

حشمتی به برنامه های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه خصوصا معاونت آموزش ابتدایی در طول سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: فعالیت های اجرای برابر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت های تخصصی آن جزو برنامه های اولویت دار مجموعه مدیریتی ناحیه ۲ ارومیه در طول سال تحصیلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار