یک فیلمساز کوتاه:

ظرفیت فیلمسازان ایرانی در تولید آثار ژانر وحشت بالاست

تهران (پانا) - شورش وکیلی کارگردان فیلم آرگون با اشاره به فیلم‌های ساخته شده در چند سال اخیر در ژانر وحشت گفت ظرفیت فیلمسازان ایرانی در تولید آثار وحشت بالاست و درک درستی از ترس دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت فیلمسازان ایرانی در تولید آثار ژانر وحشت بالاست

شورش وکیلی کارگردان فیلم کوتاه آرگون، بسته فیلم‌های کوتاه ژانر وحشت را اتفاق خوبی دانست و گفت: فیلم کوتاه مهجور است، برای دیده شدن چالش‌های بسیاری دارد و فرصت نمایش برای این آثار اندک است. مردم می‌توانند در یک باکس درباره این فیلم‌ها قضاوت کنند؛ البته می‌توان با بودجه‌های محدود و شرایط کنونی سینما به سمت ساخت سینمای وحشت رفت و مردم ما نیز به چنین آثاری علاقه دارند.
وی افزود: ژانر وحشت در سینمای ایران نوپا است و هنوز در ابتدای راه قرار دارد اما با توجه به فیلم‌های ساخته شده در چند سال اخیر، می‌توان فهمید ظرفیت فیلمسازان ایرانی در تولید آثار وحشت بالاست و درک درستی از ترس دارند. ژانر وحشت به نسبت ژانرهای دیگر خیلی ثبات و تجربه ندارد اما به هر حال حس ترس، تخیل و وحشت با افراد از بدو تولد همراه است.

وکیلی به توجه جشنواره‌ها با ژانر وحشت اشاره و بیان کرد: در فستیوال‌های بزرگ، بخش وحشت اضافه شده و سالانه بودجه‌های بسیاری صرف این ژانر می‌شود. مردم هم استقبال می‌کنند و با حس ترس خود در مواجهه با فیلم‌های وحشت روبرو می‌شوند.

وی اظهار کرد: ما ژانرهای مختلفی داریم اما انسان امروزی تازه با حس ترس از نگاه بصری سینما آشنا می‌شود و این اتفاق خوبی است.

گفتنی است گروه سینمایی هنروتجربه، پنج فیلم کوتاه در ژانر وحشت به نام‌های «یه چوم یه لنگ» به کارگردانی یاسر برزگر، «تریپلکس» ساخته علی کیان ارثی، «سرسام» ساخته نوید و وحید نامی، «آرگون» ساخته شورش وکیلی و «حیاط» به کارگردانی مصطفی سلیمانی را در قالب بسته فیلم کوتاه از روز چهارشنبه ۱۲ مهر اکران کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار