امام‌جمعه شهرستان‌قدس؛

شرکت در نماز جمعه، سبب خلوص و پاکی قلب انسان از پلیدی‌‌ها می‌شود

شهرقدس (پانا) - امام‌جمعه جدید شهرستان‌قدس، شرکت و حضور مستمر در نماز جمعه و نماز جماعت را سبب خلوص و پاکی قلب انسان از پلیدی‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در نماز جمعه، سبب خلوص و پاکی قلب انسان از پلیدی‌‌ها می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی، امام‌جمعه جدید شهرستان‌قدس در خطبه‌های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به استغفار و دعا، اظهار کرد: کارزار جهاد اکبر زیباترین صحنه را رقم زده و با تأمل در آیات قرآن می‌توان حمله همه‌جانبه دشمن را تغییر داد و بر شیطان غلبه کرد.

وی افزود: قلبی جایگاه نور و محبت خداوند است که، از حسادت، کینه، غرور، ریا و رذایل اخلاقی به دور باشد و توصیه به تقوا و شرکت در نماز جمعه و جماعت باید روز به‌ روز، قلب انسان را خالص کند و باید برای این امور تلاش کرد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس زیر آتش دشمن استقامت کردند و خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان و رهبری اندیشمندانه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند، افزود: نیروی انتظامی، امنیت کشور را تامین می‌کند و شهدایی در نقاط مختلف کشور تقدیم نظام کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: امروز کینه دشمنان در توحید، نشانه اضمحلال آنان است و هزینه‌های بسیاری در این دشمنی می‌کنند و داخل کشور نیز برخی افراد، حرف دشمن را تکرار کرده که باید مراقبت کنند؛ به فضل الهی پرچم این نظام توسط مردم ولایی این سرزمین شهیدپرور به دست امام‌زمان‌(عج) خواهد رسید.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار