مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:

منابع اطلاعاتی دانش‌آموزان باید جامع باشد

تبریز (پانا) - مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد منابع اطلاعاتی دانش‌آموزان باید جامع باشد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
منابع اطلاعاتی دانش‌آموزان باید جامع باشد

زهرا کوهی در همایش تحلیف حکم مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس دخترانه شهر تبریز که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد به آیات قرآن که در آن به عاریت دادن روح خداوند به انسان اشاره کرد و گفت: انسان ها باید کارهایی که شایسته این مقام منزلت الهی است را انجام دهند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گفت: آنان که از درون نجوشیده اند از بیرون پر می شوند، پس باید منابعی که دانش‌آموزان می خواهند از آن اطلاعات کسب کنند، جامع باشد تا دشمن نتواند خط مشی دهد.

حامد بالازاده نیز در همایش تحلیف حکم مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس دخترانه شهر تبریز به اهمیت حکم مسئولیتی که امروز به دانش آموزان داده شد، اشاره کرد و گفت: باید به نوجوانان بها دهید چرا که اولین تشکل دانش آموزی است که به دستور امام ایجاد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی افزود: فعالیت های خود را جهاد در سنگر مدرسه بدانید و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اصل، خود دانش آموزان هستند.

بالازاده در پایان با اشاره به این سخن که برای ساختن تمدن نوین اسلامی و نقش آفرینی که رهبر ماموریت داده اند و همچنین برای پشتیبانی از اجرای ایده های جدید و طرح ها، گفت: از طرف دانش آموزان آمادگی خود را اعلام می کنیم.

دانش آموز خبرنگار: ملینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار