مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

از اجرای برنامه‌های یک‌سو باید جلو گیری کرد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان زودتر به اهداف رسید. همچنین باید از اجرای برنامه‌های یک‌سویه جلو گیری کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
از اجرای برنامه‌های یک‌سو باید جلو گیری کرد

رضا رضایی در جلسه نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با دست خالی هم می‌شود کارهای بزرگی انجام داد، اگر ثروتی داشته باشیم و آن را مدیریت کنیم، چندان کار سخت و مهمی نیست.

رضایی گفت: اگر بتوانیم از سختی ها و تنگناها بگذریم و رشد کنیم هنرمندیم. باید برنامه ها را مدیریت کرد تا کمبود نیرو مشکلی برای تدریس در مدارس و یا اجرای برنامه های متنوع در ساعات غیردرسی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: بنده هم به عنوان مدرس جغرافی آمادگی تدریس در مدارس را دارم. باید بدانیم هدف، موفقیت فرزندان این مرز و بوم است.

رضایی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در سختی، کار را اداره کنیم. تشکل‌های فراوانی داریم که می توانیم به کمک آنها از مراحل سخت تربیت فرزندان عبور کنیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که باید انجام داد این است که با هم افزایی از اجرای برنامه های یک‌سو جلوگیری شود و باید هدف مشخص شود. باید ببینیم هدف از طی مسیر چیست و در نهایت به کجا باید برسیم. ما باید خلق سرمایه کنیم. سرمایه هم مادی است، هم معنوی. نباید کار خود را کم ارزش جلوه دهیم و باید مطالبه گر باشیم.

دانش آموز خبرنگار:انسیه درانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار