معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌‌‌آموزان ملاردی در سال تحصیلی جدید

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌‌‌آموزان ملاردی در سال تحصیلی جدید با هدف معرفی دستاوردهای کشور برای نوجوانان این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌‌‌آموزان ملاردی در سال تحصیلی جدید

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: به همت کارشناسی اردویی و با همکاری بسیج دانش‌آموزی، نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ویژه دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوم از مجموعه بهنوش در روز 12 مهرماه کلید خورد.

وی در مورد چگونگی اجرای این اردو ادامه داد: پس از طرح موضوع اجرای اردوهای راهیان پیشرفت در شورای آموزش و پرورش شهرستان، اجرای این طرح در دستور کار آموزش و پرورش منطقه قرار گرفت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد افزود: با تأکید مدیر آموزش و پرورش ملارد، مقرر شد بستر بازدید دانش‌آموزان از پیشرفت‌های مختلف کشور در زمینه‌های نظامی و صنعتی فراهم شود. هدف اردوهای راهیان پیشرفت بازدید دانش‌‌‌آموزان از موفقیت‌ها و دستاوردهای ملی است و ممکن است در جریان این بازدیدها دانش‌‌‌آموزان با علایق و استعدادهای خود نیز آشنا شوند.

در ادامه، سید رشید حسینی ، مسئول اردویی آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه عواملی که متولی برگزاری اردوهای پیشرفت و امید هستند گفت: شاهد تلاش‌های ارزشمندی هستیم که دانش‌آموزان عزیز کشورمان با دستاوردهای ایران اسلامی و با پیشرفت‌های حاصل شده خصوصا صنایع دفاعی و هسته ای، آشنا شوند.

وی تصریح کرد: این اردو می‌تواند ابزار مهم تربیتی برای استعدادیابی و شناخت توانایی‌های دانش‌‌‌آموزان باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار