جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم در دبیرستان مصلی نژاد مشهد

مشهد (پانا) - جشن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق در دبیرستان آرمینه مصلی نژاد ناحیه ۶ مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم در دبیرستان مصلی نژاد مشهد

محفل تلفیق قرآن و عترت و اجرای برنامه های شاد، مفرح و تفریحی توسط دانش آموزان به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام در دبیرستان آرمینه مصلی نژاد برگزار شد.

دانش آموزان این دبیرستان با در پیش گرفتن شعار همدلی، همفکری و همکاری مراسمی خوب در خصوص هفته‌ای پر از شادی برای دیگر دانش آموزان به اشتراک گذاشته اند.

محوری‌ترین برنامه هفته وحدت، برگزاری جشن‌های ولادت پیامبر اکرم (ص) با هدف تقویت وحدت و نشاط میان دانش آموزان و امت اسلام بود که تاکنون در این شرایط حساس، این مسئولیت مهم و خدمتگذاری در این عرصه به عهده مدیران،کادر آموزشی و دانش آموزان فعال مدارس واگذار شده است که دانش آموزان دبیرستان آرمینه مصلی نژاد توانسته اند به خوبی از این فرصت در جهت تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر انقلاب اسلامی استفاده کنند تا اهداف والای آنان به منصه ظهور برسد.

در این جشن پرنشاط هدایای کوچکی از جمله دست نوشته‌های انگیزشی توسط دانش آموزان هنرمند دبیرستان آرمینه مصلی نژاد ساخته و در جهت ادامه شروع سال تحصیلی خوب، پر نشاط و با موفقیت‌های پی در پی به دانش آموزان اهدا شد.

از دیگر برنامه‌های این جشن پر نشاط اجرای دف نوازی، سنتور زنی، دکلمه خوانی، نوازندگی با ساز هنگ درام، اجرای سرود گروهی، شعرخوانی، اجرای ساز دو تار، تنبک زنی و... توسط دانش آموزان هنرمند دبیرستان آرمینه مصلی نژاد بوده است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار