مدیر منطقه برق فردوسی شهر تهران:

شبکه برق در مرکز شهر تهران در برابر حوادث مقاوم‌سازی شد

تهران (پانا) - مدیر منطقه برق فردوسی شهر تهران اعلام کرد بخش‌هایی از شبکه توزیع برق در محدوده مرکزی تهران، بهسازی و در برابر آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی، مقاوم و ایمن‌سازی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه برق در مرکز شهر تهران در برابر حوادث مقاوم‌سازی شد

به گزارش وزارت نیرو، سید امیررضا مظلومی افزود: بر اساس بررسی‌های قبلی انجام شده نقاط قابل‌بهبود شبکه توزیع برق در محدوده خیابان‌های شریعتی، بهار شیراز و بهار شمالی، شناسایی و بهسازی تجهیزات منصوبه در دستور کار قرار گرفت.

وی از اجرای مانوری ضربتی در یک روز با حضور نیروهای فنی و عملیاتی این منطقه با همراهی مناطق برق قدس، آزادی و بیهقی به‌عنوان مناطق برق معین خبر داد و گفت: بر اساس عیوب برداشت شده از پست‌های برق واقع در این محدوده عملیات سرویس و بهسازی انجام و نیز جعبه ترمینال‌های فرسوده شناسایی و تعویض شد.

مدیر منطقه برق فردوسی با قدردانی از همکاری مشترکان در زمان اجرای این مانور گفت: هم‌زمان با سرویس و رفع عیوب پست‌ها و تعویض جعبه انشعابات معیوب شناسایی شده، شستشوی پایه‌های روشنایی و چراغ‌های منصوبه و رفع خطر از دریچه‌های روشنایی و رنگ‌آمیزی تجهیزات نیز انجام گرفت که مجموع این اقدام‌ها تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای در افزایش پایداری و ضرایب اطمینان شبکه به‌ویژه در بازه‌های زمانی پرمصرف و ایام گرم سال خواهد داشت.

منطقه برق فردوسی ارائه‌دهنده خدمات توزیع برق به بیش از ۱۸۵ هزار مشترک برق شهر تهران در محدوده‌ای با وسعتی بالغ بر ۱۷ کیلومترمربع، است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار