رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

فعالیت ۵۲ فروند بالگرد در اورژانس هوایی کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت ۵۲ فروند بالگرد در اورژانس هوایی کشور از ساخت ۷۵ پد بالگرد در استان‌های مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۵۲ فروند بالگرد در اورژانس هوایی کشور

به گزارش وبدا، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کل کشور شنبه ۸ مهرماه در مراسم بزرگداشت اورژانس و فوریت های پزشکی در تالار رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: پرسنل خدوم اورژانس همه تلاش خود را به کار بسته اند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مردم شریف ایران ارائه کنند.

وی افزود: در ۲ سال گذشته اقدامات بسیاری در این حوزه انجام شده است و بیش از ۱۰۰ بازدید به صورت تیمی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار نفر در بخش فوریت های پزشکی در کل کشور در حال فعالیت هستند گفت: از ۳۲۰۰ پایگاه اورژانس بازدید کردیم و همه این پایگاه ها اعتبار بخشی می شوند. در طول این دو سال بیش از ۲۹۸ پایگاه اورژانس و حدود هشت آشیانه بالگرد ساخته شده است.

به گفته میعادفر، اکنون ۷۵ پد بالگرد در استان های مختلف ساخته شده است و بیش از ۵۲ بالگرد در کشور فعالیت دارد.

رئیس سازمان اورژانس کل کشور بیان کرد: بیش از ۸۰۰ دوره آموزشی در این دو سال برگزار شده است. در مراسم اربعین سال جاری با وجود گرمای زیاد، حتی یک مورد فوت ناشی از گرمازدگی نداشته ایم.

وی همچنین با اشاره به اغتشاشات پاییز سال گذشته گفت: ۱۶۰ دستگاه آمبولانس در سال گذشته آسیب دیده اند.

رئیس سازمان اورژانس کل کشور گفت: اولین شورای عالی سلامت، در این دولت با محوریت فوریت های پزشکی برگزار شد و یکی از مصوبات این شورا، موضوع سختی کار بود که ضرورت دارد امتیاز ۱۵۰۰ به سه هزار ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار