رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری سارقان سابقه‌دار / کشف 100 فقره سرقت در تبریز

خبرگزاری پانا:رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: با همت ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی باند بزرگ سارقان داخل خودرو در تبریز منهدم شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صابر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 20 تبریز با عنوان سرقت داخل خودرو به دادخواهی شخصی به هویت «ع - ج» پرونده برای رسیدگی به تیم 6 اداره مبارزه با سرقت ارجاع و اقدامات اطلاعاتی از سوی کارآگاهان آغاز شد.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده و همه‌جانبه از محل‌های سرقت سارق سابقه‌دار به هویت «ر- ح» با اخذ دستور مقام قضایی شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات علمی به سرقت 100 فقره قطعات و داخل خودرو با همدستی دو نفر سارق دیگر به نام‌های «ن - ح»، «ه - ه» اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده دو سارق مذکور طی عملیاتی در مخفیگاه خودشان دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی به انجام 100 فقره سرقت با همدستی متهم ردیف اول اعتراف کردند. در این راستا یک نفر مالخر نیز به هویت «ی - الف» شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده بیان کرد: تمام صحنه‌های سرقت با حضور متهمان مورد بازسازی قرار گرفت و شگرد سارقان که شکستن شیشه خودروها با شمع موتورسیکلت، باز کردن در خودرو با سیم مفتولی و باز کردن شبکه جلوخودروها برای سرقت باطری بود، بررسی شد.

وی گفت: در آسیب‌شناسی این جرم، اعتیاد متهمین به مواد مخدر صنعتی از یک سو و پارک خودروها در محل‌های خلوت و نگهداری اسناد و مدارک و وجود وجوه نقدی در داخل خودروها توسط مالباختگان از سوی دیگر قابل توجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار