مسئول پایگاه بسیج ام ابیها ملارد خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی کودکان دهه نودی در پایگاه بسیج ام‌ابیها ملارد

ملارد (پانا ) - مسئول پایگاه بسیج ام ابیها شهرستان ملارد از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان دهه نودی با هدف شاداب‌سازی و ترویج فعالیت‌های ورزشی در این پایگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی کودکان دهه نودی در پایگاه بسیج ام‌ابیها ملارد

فاطمه خادمی، مسئول پایگاه بسیج ام ابیها ملارد در رابطه با تاثیر مهم برگزاری مسابقات ورزشی بر نشاط و شادی کودکان بیان کرد: «ورزش یکی از تاثیر‌های مفید، بر روی بدن انسان‌ها به‌ ویژه کودکان دارد، این امر برای زمان رشد کودکان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا با افزایش تعادل و هماهنگی بدن، شما می‌توانید از آسیب دیدگی‌هایی که منجر به شکستگی استخوان‌ها می‌شود پیشگیری کنید.»

وی درخصوص حفظ آرامش روحی کودکان با ورزش روزانه گفت: «کودکان و دانش‌آموزان با انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند و با استرس خود در مدارس و محیط آموزشی مقابله کنند. سلامت عضلانی، استخوانی، و روانی کودکان با فعالیت‌های جسمانی، افزایش پیدا می‌کند. با برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت‌های جسمانی می‌توانیم گامی بزرگ در جهت شاداب‌سازی و ترویج فعالیت‌های ورزشی در جامعه برداریم.»

خادمی تاکید کرد: «فعالیت‌های ورزشی به کودکان کمک می‌کند تا روحیه‌ای شاداب‌تر داشته باشند. فعالیت‌های جسمانی برای سلامت عمومی مفید است، انجام این فعالیت‌ها در کودکان برای داشتن جسم و روحیه‌ای قوی نقشی اساسی دارد و باعث رشد فکری دانش‌آموزان می‌شود.»

این مقام مسئول افزود: «شرکت در ورزش‌های تیمی و یا تمرین‌های فردی منجر به عادت کردن سیستم‌های بدن‌و پاسخگویی سریع‌تر به انجام فعالیت‌ها می‌شود. سلامت عضلانی، استخوانی و روانی کودکان با فعالیت‌های جسمانی افزایش پیدا می‌کند. دانش‌آموزان و کودکان با انجام فعالیت‌های ورزشی به طور روزانه می‌توانند سلول‌های شادی را در مغز خود پرورش دهند و گامی بزرگ در جهت رشد فکری و فرهنگی خود بردارند‌.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار