آلبوم جدید خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ منتشر شد

تهران (پانا) - آلبوم «پاییز بعد از تو» با آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و صدای حمید غلامعلی خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آلبوم جدید خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ منتشر شد

آلبوم موسیقی «پاییز بعد از تو» با ترانه‌سرایی سجاد عزیزی آرام، آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و خوانندگی حمید غلامعلی خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ منتشر شد.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه؛ به همین سادگی، رویای دور، گیج گاه (تیتراژ فیلمی به همین نام به کارگردانی عادل تبریزی)، می‌ترسم، تقاص، بدون هم، پیله خواب، پاییز بعد از تو، آنچه گذشت و پاییز بعد از تو (بی‌کلام) است که به صورت دیجیتال و رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیح این اثر آمده است: «پاییز بعد از تو آلبوم جدید و عاشقانه‌ای است‌ که به بهانه‌ سال‌ها عبور از کنار واژه‌ها و لحظه‌های عاشقانه و گذر از یادها و خاطرات گمشده، در روزهای پاییزی طنین‌انداز شده است.

پاییزِ بعد از تو روایت عاشقانه‌ای از حرف‌ها، اشاره‌ها و حرکاتی است که در زمان و لحظه‌ای که باید بیان می‌شد، به هر دلیل در خاموشی و فراموشی جا مانده و اکنون پس از سال‌ها همچون شعله‌ زیر خاکستر دوباره سر باز کرده و آتشی تازه به نام حسرت در جان عاشق روشن کرده است. حسرتی که هیچ درمانی جز حسرت بیشتر نخواهد داشت، همچون نوشیدن آب دریا برای تشنه‌ دور افتاده.»

حمید غلامعلی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۳۴۶ در تهران است، وی از هفت سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی پیانو و ویلن آغاز کرد و سال ۱۳۵۹ خواندن در گروه کُر را تجربه کرد، غلامعلی سال ۱۳۶۳ همکاری خود را با گروه نوجوان رادیو، به عنوان خواننده آغاز کرد. اجرای تیتراژ مجموعه تلویزیونی «زیر گنبد کبود» معروف به «آقای حکایتی» به آهنگسازی بهرام دهقانیار در سال ۱۳۶۶ و قطعه «مادر» به آهنگسازی برادرش علی غلامعلی از نخستین آثار او به عنوان تک‌خوان بود.

غلامعلی در بیش از ۶۰۰ قطعه موسیقی به عنوان خواننده حضور داشته ‌است و در دهه هفتاد و نیمه اول دهه هشتاد، یکی از خوانندگان پُرکار موسیقی در ایران بود.غلامعلی پس از سال‌ها سکوت، از دهه ۱۳۹۰ با تولید و اجرای قطعه‌های جدید، به فعالیت خود می‌دهد.

خلیج فارس، قبیله عشق، حریم عشق، دیباچه عشق، به یاد تو و مرداب از آلبوم‌های غلامعلی است. وی تیرماه امسال تک‌آهنگ «رویای دور» را با ترانه‌ای از سجاد عزیزی آرام و آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار