مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز:

آموزش و پرورش در توسعه جوامع نقشی بی‌بدیل دارد

کرج (پانا) - مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت آموزش و پرورش در توسعه جوامع نقشی بی‌بدیل دارد و بدون توجه به مسئله آموزش و پرورش امکان اجرایی شدن گام دوم انقلاب وجود ندارد، در این راستا تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور می‌بایست تعامل و همکاری مناسبی با آموزش و پرورش داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در توسعه جوامع نقشی بی‌بدیل دارد

رضا فرخ نژاد مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز عنوان کرد: ما هم چون گذشته دست خود را به سوی آموزش و پرورش می‌بریم و از شما کمک می‌خواهیم که به واسطه حضور مدارس، دانش آموزان و معلمان، بتوانیم پویایی و شادابی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را بیشتر کنیم.

وی تمرکز اصلی صدا و سیما را بر آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: امیدواریم هر فعالیتی که تا به حال انجام می‌شود و ظرفیت‌هایی که صدا و سیما در اختیار آموزش و پرورش گذاشته است را صد برابر کنیم و بتوانیم نقشی موثر در پوشش دستاوردهای نظام به ویژه آموزش و پرورش استان ایفا کنیم.

فرخ نژاد اضافه کرد: نقطه عزیمت ما آموزش و پرورش است و ما همواره پشتیبان شما هستیم و کمک خواهیم کرد که با همکاری دو دستگاه برنامه‌های خوبی ویژه نسل جوان و نوجوان تولید شود، چرا که اگر نسل جوان به خوبی تربیت شود، آینده کشور تضمین می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در پایان تصریح کرد: صدا و سیمای البرز آمادگی پوشش کامل فعالیت‌های آموزش و پرورش را دارد و می‌تواند هم در بحث آموزش خانواده و هم دربحث معرفی چهره های برتر معلمان و دانش آموزان برنامه های متنوعی بر روی آنتن ببرد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار