معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان تهران تاکید کرد:

ضرورت ایجاد مراکز نیکوکاری در واحدهای آموزشی

اسلامشهر (پانا) - معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، ایجاد مراکز نیکوکاری در واحدهای آموزشی را با توجه به اینکه کادر آموزشی، اداری و دانش‌آموزان در مدرسه از وضعیت سایر افراد آگاه هستند، یک ضرورت مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد مراکز نیکوکاری در واحدهای آموزشی

حسین زمانیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در مراسم جشن عاطفه‌ها که در دبستان حضرت مهدی (عج) آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: در بانک اطلاعاتی کمیته امداد استان تهران خیرین از سن کودکی تا افراد مسن عضو هستند و افراد کم برخوردار را تحت پوشش دارند و در انجام کارهای خیر پیش قدم هستند.

وی در ادامه بیان کرد: انجام کار خیر و انفاق اثرات فردی و اجتماعی برای همگان در بردارد و تعالی روح و ثواب از سوی پروردگار اثرات اجتماعی آن است و اثرات فردی آن به این صورت می‌باشد که افراد جامعه از حال همگان آگاه هستند.

زمانیان با اشاره به نذر فرهنگی خیرین در آموزش و پرورش تصریح کرد: گروهی از فرهنگیان و حتی دانش‌آموزان در پایه‌های دوره دوم متوسطه برای به آموزش فرزندان کم‌برخوردار کمیته امداد در حال فعالیت هستند و ما نتایج آن را در آزمون سراسری و امتحانات تیزهوشان شاهد بودیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کادر آموزشی، اداری و دانش‌آموزان یک واحد آموزشی از وضعیت سایر افراد آگاه هستند، ایجاد مرکز نیکوکاری در مدارس ما یک ضرورت است.

وی در ادامه افزود: هدف ما در کمیته امدادامام خمینی(ره) این نیست که افراد را به صورتی بار بیاوریم که آنها فقط منتظر رفع نیازهای معیشتی باشند و می‌بایست خود افراد هم در زمینه توانایی و مهارت‌افزایی تلاش داشته باشند.

در بخش دیگری از این برنامه جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان ما از بزرگترین سرمایه خود که جان آنان بودگذشتند و آن را در راه رضای خداوند متعال انفاق کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم و اکنون معنای ایثار در دوران ما این است که با برگزاری جشن عاطفه‌ها، از دانش‌آموزان کم‌برخوردار در مسیر تعلیم و تربیت و شکوفایی استعدادهای آنان حمایت کنیم.

شایان ذکر است،در این مراسم مدیر کمیته امداد، کارشناسان آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار