مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد؛

کاهش پیام‌های مردمی با موضوع نظافت شهری

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت برای بهبود کیفیت نظافت شهر اقدامات زیرساختی از جمله تغییر شکل قرار دادهای پسماند در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش پیام‌های مردمی با موضوع نظافت شهری

رضا محمدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سطح کیفیت رفت و روب در تهران افزایش پیدا می‌کند، گفت: در این زمینه اقدامات زیرساختی را آغاز کردیم از جمله این که قراردادهای سازمان پسماند تجمیع شده است و قراردادها را از پهنه ناحیه به منطقه رساندیم و امیدواریم تا پایان مهرماه چاپ آگهی را انجام دهیم و قراردادها را با شرایط جدید و با فهرست بهای سازمان برنامه دنبال کنیم.

وی ادامه داد: تحولات زیرساختی در جمع‌آوری پسماند، با تغییر شرایط قراردادها ایجاد خواهد شد، اگر برای بررسی وضع موجود به سامانه‌های کنترلی شهرداری تهران مراجعه کنیم، می‌بینیم که در دهه سوم شهریورماه پیام‌ها و درخواست‌های مردمی با موضوع نظافت نسبت به دهه دوم ۳۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲ هزار پیام به هشت هزار پیام رسیده و خوشبختانه روند رو به بهبودی است.

محمدی اضافه کرد: اصلی‌ترین شاخص‌های عملکردی ما به قراردادها برمی‌گردد، با این تغییرات، وضعیت بسیار مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص جمع‌آوری مخازن پسماند هم توضیح داد: جمع‌آوری مخازن پسماند در دستور کار نیست و تغییر شکل مخازن در گام‌های بعدی اتفاق خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار