قائم مقام رئیس کمیته امداد تاکید کرد:

تبدیل هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری در کشور

تهران (پانا) - قائم مقام رئیس کمیته امداد خمینی(ره) در مراسم جشن عاطفه‌ها، بر تبدیل هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری در کشور

مصطفی خاکسار با حضور در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه شهید‌عاصمی منطقه ۹ تهران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب به قصد ورود در فعالیت‌های اجتماعی و به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی، هدف بزرگ‌تر و عمیق‌تری را به‌عنوان بخشی از توجه راهبردی خود مدنظر دارد که این هدف توجه به استعدادها و گسترش، توسعه و بروز استعدادهایی است که در جامعه‌‌ وجود دارد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بخش قابل توجهی از تحقق این مسئله، از مسیر علم، دانش‌آموزی و مدارس و آموزش و پرورش می‌گذرد که چندسالی در سایه تفاهم و تعاملاتی که رخ داد، عزیزانی که ما در خدمت آنان هستیم، توانسته‌اند به جامعه علم و دانش‌آموزی وارد شده و امید است بتوانند این استعدادها را بروز دهند که این شکوفایی در بستر علم‌آموزی اتفاق می‌افتد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد خمینی(ره) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در هفته دفاع مقدس هستیم و به بهانه این مسئله، ذکر و یادی از شهدا داریم؛ همچنین لازم است همواره این احساس را در وجود خود تازه کنیم که ما مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: شما دانش‌آموزان بیشتر از هر کسی از حاصل آن مجاهدت‌ها و ثمرات آن خون‌ها که تحقق نظام جمهوری اسلامی ایران شد، استفاده می‌کنید و لازم است در بالای برگه دفتر خود یادداشت کنید که "مدیون شهدا هستیم".

خاکسار با بیان اینکه ‌پیروی دانش‌آموزان از دانش و علم‌آموزی ‌می‌تواند منجر به پایداری و استقرار و استحکام بیشتر نظام شود، گفت: نقش دانش‌آموزان در این استحکام‌ موثر است.

وی توجه به این مسئولیت را مهم‌ ارزیابی کرد و تلاش برای تحقق و انجام این ماموریت را توفیق والایی دانست. خاکسار افزود: امروز اگر دشمن تلاش خود را متوجه شما دانش‌آموزان بخصوص دختران و نوگلان می‌کند، بدلیل توجه به این نقش و ماموریت مهم است و اگر شما این مسیر را به سلامت طی کنید، تاثیرگذاری روی شما برای دشمن، مسئله‌ای ناامیدکننده است.

هر مدرسه، یک مرکز نیکوکاری با هدف قرارگیری در جریان فعالیت‌های خیرخواهی

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اعلام آمادگی وزیر‌ به ایجاد مراکز نیکوکاری در مدارس تاکید کرد‌: مدارس ما در اصل مراکز نیکوکاری و کار خیرخواهانه هستند و جا دارد که هر مدرسه تبدیل به مرکز نیکوکاری شود و در جریان کار خیرخواهی در قالب یک بستر و شبکه وسیع شکل گیرد؛ امید است هر مدرسه یک مرکز قوی برای شتاب و تابندگی این حرکت خیر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار