کارگاه آموزشی ریاضی پایه دوم ابتدایی در شیروان برگزار شد

شیروان ( پانا) _ یک دوره کارگاه آموزشی حضوری ویژه همکاران فرهنگی پایه دوم ابتدایی با سابقه کمتر از ۵ سال تدریس در شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی ریاضی پایه دوم ابتدایی در شیروان برگزار شد

سرگروه ریاضی پایه دوم ابتدایی با بیان اینکه در راستای برنامه درسی آموزشی، روش‌های نوین آموزشی و توانایی در حل مسئله باید تقویت شود اظهار داشت : درس ریاضی باید لذت بخش و به همراه بازی‌های متنوع، خلاق صورت گیرد تا کلاس، محیطی شاد برای دانش آموزان باشد.

سمیه ایران منش گفت : همه دانش آموزان با یکدیگر تفاوت‌های فردی دارند و با وجود این تفاوت‌ها باید در کنار هم باشند و مسئله را حل کنند و لذا در سه هفته نخستین شروع مدارس باید به مرور مطالب پایه اول پرداخته شود.

وی پس از تدریس صفحاتی از کتاب ریاضی عنوان کرد: در حل مسئله باید پنج گام رعایت شود، در گام اول دانش آموز بتواند مسئله را به خوبی بخواند و مفهومش را درک کند، در گام دوم بتواند آن مسئله را به خوبی برای دیگران بیان کند، در گام سوم دانش آموز بتواند راه حل مسئله را پیدا کند. در گام چهارم بتواند مسئله را حل کند و به جواب برسد و در گام پنجم که بسیار تاکید نمودند جلو نویسی مسئله را فراموش نکند.

تدیس این دوره از کارگاه آموزشی ریاضی توسط سمیه ایران منش سرگروه پایه دوم و در کلاس‌های چند پایه، حمید بهبودی و فارسی پایه اول کبری علیزاده و ریاضی پایه ششم و بیچرانلو بر عهده داشتند.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار