دانش‌آموزان پاکدشتی با شعار «مهر مهدوی، دانش، ایمان، سربلندی ایران» راهی مدارس شدند

پاکدشت(پانا) - دانش‌آموزان پاکدشتی با شعار «مهر مهدوی، دانش، ایمان، سربلندی ایران» در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در مدرسه شرافت شهرستان پاکدشت، با حضور مسئولین شهرستان پاکدشت، راهی مدارس شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پاکدشتی با شعار «مهر مهدوی، دانش، ایمان، سربلندی ایران» راهی مدارس شدند

سیداصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که در سومین روز مهرماه، به صورت نمادین و مرکزی و با حضور مسئولین شهرستان، تواتستیم برنامه‌ای را برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ با عطر مهدوی داشته باشیم؛ تقارن شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است؛ این می‌تواند یک ذخیره معنوی و یک بدرقه بافضیلت برای دانش‌آموزان باشد.

وی در ادامه گفت: امسال حدود صدهزار دانش‌آموز پاکدشتی در سیصدو شصت‌وچهار آموزشگاه شهرستان پاکدشت تحصیل می‌کنند ، همچنین ۹ مدرسه جدید افتتاح شده‌ است، تا دانش‌آموزان بتوانند از آن استفاده بکنند ، اکنون ما هیچ‌ کجای شهرستان، دانش‌آموزی را نمی‌بینیم که با مشکل ثبت‌نام مواجه شده باشد.

همچنین سردار قربان‌محمد ولی‌زاده، جانشین سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز تهاجم گسترده دشمن به سوی مراکز علمی‌ و تحقیقاتی است؛ چرا که پس از انقلاب پیشرفت‌های عظیم و شگرفی توسط جوانان ایرانی مشاهده می‌کند ، دشمنان از این قشر باهوش و دارای قدرت تحلیل وقایع می‌ترسند ، دشمنان از نسل شما که تسلط کامل بر فضای مجازی دارید، وحشت دارند.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته دیدیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال به تعطیلی کشاندن مدارس بودند ، چرا که آینده کشور و انقلاب در دستان شما است و به دست شما ساخته خواهد شد ؛ نباید با مشغول شدن به حواشی، از چرخه پیشرفت عقب بمانید.

در ادامه این برنامه، گروه‌ سرود دانش‌آموزی بچه‌های انقلاب، اجرای سرود و مولودی‌خوانی برای حاضرین را آغاز کرد ، همچنین خادمین حرم امام رئوف، حضرت‌ رضا(ع) با نبات و قرآن متبرک در این مراسم حاضر شدند، که با استقبال دانش‌آموزان مواجه شد ، اهدای گل از طرف کادر نیروی انتظامی و به صدا درآوردن زنگ مهدویت، زنگ دفاع مقدس و زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین نیز، از دیگر بخش‌های متنوع این برنامه بود.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در گفتگو با دانش‌آموز خبرنگار پانا گفت: چرخ توسعه و پیشرفت هر ملت و مملکتی از مدرسه‌ها به گردش درمی‌آید ، این برای کشور ما مایه افتخار است که دانشگاه‌ها و مدارس ما، با قدرت و اقتدار رو به جلو حرکت می‌کنند ، بدخواهان این مملکت روزی به دنبال این بودند که سرزمین ما را از ما بگیرند؛ اما امروز برای مغزها و قلب‌های ما دندان تیز کرده‌اند ، روند و جریان کلی کشور به سمت بهتر شدن است ، انشالله بتوانیم در این روند موثر باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز : سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار