میراسماعیلی: جودوکاران ایران در جنگی نابرابر به مصاف حریفان می‌روند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون جودو گفت: با اینکه تنها چند روز از رفع تعلیق جودو می‌گذرد، اما ملی‌پوشان این رشته با قدرت در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
میراسماعیلی: جودوکاران ایران در جنگی نابرابر به مصاف حریفان می‌روند

آرش میراسماعیلی در حاشیه برگزاری مسابقات جودو بازی‌های آسیایی، گفت: جودو ایران با ۴ سال تعلیق روبرو بوده و تنها یک هفته از رفع تعلیق آن می‌گذرد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان این مطلب که ایران در رشته جودو با چهار ملی پوش به مصاف حریفان خود می‌رود متذکر شد: جودو‌کاران ایران در جنگ نابرابری قرار دارند، اما با قدرت در میدان حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر این نکته که جودو ایران بی‌قید و شرط رفع تعلیق شده است، حواشی در این خصوص، بی پایه و اساس دانست و توضیح داد: هم اکنون دبیر کل فدراسیون آسیایی در سالن مسابقات حضور دارد و با رایزنی‌هایی که با مسئولان جهانی داشتیم تعلیق‌ها کاملا رفع شده است.

رئیس فدراسیون جودو متذکر شد: جودوکاران ایرانی ۴ سال است که هیچ میدان رسمی ندیده‌اند و این کار را برای ورزشکاران ایران بسیار سخت می‌کند با این وجود ورزشکاران ایران بسیار خوب و با انگیزه هستند.

وی یادآور شد: فردا دوشنبه، سوم مهرماه کاپیتان جودو ایران مهدی فتحی پور در وزن -۸۱ کیلوگرم در برابر جودو‌کاری از عراق قرار خواهد گرفت.

آرش میر اسماعیلی در خصوص تنها دختر جودو کار ایرانی در این رویداد گفت: دختر تاریخ ساز ایران مریم بربط با قزاقستان مسابقه می‌دهد، او بسیار پرتلاش و با انگیزه است در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی با حریفی از فلسطین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با حریف عنوان دار قزاقستان مصاف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار