پیام مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

طرح ارزش مالکانه نه برگشت‌پذیر است و نه متوقف خواهد شد

تهران (پانا) - ‌مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح ارزش مالکانه نه برگشت‌پذیر است و نه متوقف خواهد شد

متن پیام حمیدرضا نجف‌پورکردی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس، هنگامه‌ تجلی زیبایی محبت و ایثار معلمان دلسوز را به فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، متعهد و انقلابی و همچنین دانش‌آموزان و فرزندان عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ماه مهر آغاز حرکت بزرگ و حادثه پرشکوه جوشش و نشاط و فعالیت در جهت کسب فرهنگ و علم می‌باشد و این جنبش عظیم و باشکوه در کنار هفته مقاومت و پیروزی و دفاع مقدس تقارنی مبارک است.

معلمان شریف با نقش انبیایی خود همانند شمعی برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم می‌سوزند تا شکوفه‌ای به نهالی و نهالی به درختی تناور برای جامعه تبدیل شود.

معلم معمار اصلی ساختار و شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آنان است و نقش، منزلت و جایگاه این قشر در تعالی، تحول و پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست و وظیفه ما قدردانی از این پیامبران دانایی، خرد و اخلاق است.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که متعلق به قشر شریف معلم است، به رغم تحولات و چالش‌هایی که در گذشته با آن روبه‌رو بوده، یک نهاد معظم در سپهر اقتصادی کشور با پشتوانه یک میلیون و 600 هزار نفر از فرهنگیان معزز به‌عنوان سرمایه‌های اصلی آن و همچنین دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های عظیم در حوزه‌های مختلف است.

اتفاقات بزرگی که در طول یک سال و نیم گذشته به‌ویژه در زمینه تحقق طرح ارزش مالکانه رخ داده، امید را در دل فرهنگیان نسبت به کارآمدی و اثربخشی این موسسه در زندگی آن‌ها تقویت کرده و همین موضوع باعث شده است به رغم چالش‌های مختلف، همچنان بر عهد خود بر اجرای کامل این طرح استوار باشیم و اعلام می‌کنیم که طرح ارزش مالکانه نه برگشت‌پذیر است و نه متوقف خواهد شد.

امروز معلمان عزیز عضو صندوق در حالى به تدریس و تربیت فرزندان کشور می‌پردازند که در حوزه معیشت و رفاه با مشکلاتی مواجه هستند؛ از این جهت در کنار سودآوری حداکثری، برنامه‌ها و اقدامات مهمی در راستای ارائه خدمات متنوع به فرهنگیان در دستور‌کار قرار دارد.

صندوق ذخیره فرهنگیان یک موسسه خصوصی و متعلق به معلمان است، بنابراین فرهنگیان عزیز با عضویت حداکثری و حمایت‌های موثر خود از صندوق می‌توانند از نتایج آن در زمان بازنشستگی برخوردار شوند.

در پایان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام عسگری(ع)، آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه توجهات ائمه اطهار(ع) و با عمل به منویات امامین انقلاب و با مشی جهادی و شهدایی به مثابه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به قشر انبیایی جامعه خدمات عالمانه و صادقانه و خالصانه ارائه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار