معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان باید منش شهیدان را الگوی خود قرار دهند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین آغاز سال تحصیلی جدید گفت دانش‌آموزان باید منش و ویژگی‌های شهیدان به ویژه شهدای دانش‌آموز را الگو و چراغ راه خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید منش شهیدان را الگوی خود قرار دهند

اصغر باقرزاده صبح امروز 1 مهر 1402 در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهدای غزه بجنورد اظهار کرد: دانش‌آموزان باید منش و ویژگی‌های شهیدان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز را الگو و چراغ راه خود قرار دهند. چرا که بی‌تردید موفقیت‌های کشور مرهون رشادت‌های شهدا است و اینک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است.

باقرزاده ادامه داد: در این میان از تمامی فعالان عرصه تعلیم و تربیت می‌خواهیم که سرگذشت شهدا را برای دانش‌آموزان بازگو کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به تفحص پیکر یک شهید دانش‌آموز در مناطق عملیاتی، عنوان کرد: هنگام تفحص این شهید دانش‌آموز کتاب فارسی کلاس دهم و یک خودکار نیز در کنار پیکر این شهید بزرگوار پیدا شده است.

وی افزود: این شهید نوجوان کتاب فارسی خود را به میدان جنگ آورده بود تا در کنار عملیات‌های دفاع مقدس نیز پیگیر درس‌های خود باشد، پس به همین دلیل است که می‌گوییم منش و ویژگی‌های شهدای دانش‌آموز را الگو و چراغ راه خود قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار