رئیس سازمان نوسازی مدارس ‌در پیامی به‌مناسب ‌شروع سال تحصیلی‌؛

جهاد مدرسه‌سازی ادامه مسیر ‌شهیدان والامقام است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی نوشت تحویل نزدیک به ۲۸ هزار کلاس درس در طول دولت سیزدهم و تحویل بیش از ۱۵ هزار کلاس درس در کمتر از ده ماه، افتخار بزرگ سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نهضت مدرسه‌سازی است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جهاد مدرسه‌سازی ادامه مسیر ‌شهیدان والامقام است

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، مدال ارزشمند جهاد مدرسه‌سازی را ادامه مسیر گرانقدر شهیدان والامقام دانست و تصریح کرد: تحویل قریب به ۲۸ هزار کلاس درس در طول دولت سیزدهم و تحویل بیش از ۱۵ هزار کلاس درس در کمتر از ده ماه، افتخار بزرگ سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نهضت مدرسه‌سازی است. برای آسایش و آرامش فرزندان ایران عزیز بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار مردمانی است که به فرمان امام زمانشان حضرت روح الله خمینی (ره) در راه ارزش ها و آرمان‌ها، با خون پاک خویش از جایگاه ممتاز انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

فرهنگ والای جهاد، ایثار و شهادت به ما آموخت در هر کجا و در هر سنگری که هستیم تلاش کنیم و برای اعتلای میهن عزیزمان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پر افتخار گام برداریم.

مدال ارزشمند جهاد مدرسه‌سازی ادامه مسیر گرانقدر شهیدان والامقام ماست. در این مسیر مهم برای آسایش و آرامش فرزندان ایران عزیز بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد.

در این برهه حساس اعتقاد داریم سنگر اثر‌گذار و میدان مهم امروز ما در تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران عزیز، جهاد ما جهاد مدرسه‌سازی و وظیفه ما حفظ و پاسداری از این سنگر مهم می‌باشد.

خیرین امیدآفرینان و تسهیل‌گران و یاور همیشه همراه سنگر تعلیم و تربیت کشور بوده‌اند و تعلیم و تربیت در مدارس، محور تعالی و رسیدن به الگوی انسانی به‌عنوان هدف عالی خلقت و تربیت نسلی با روحیه جهادی در تراز انقلاب اسلامی است و خیرین زمینه‌ساز و تسهیل‌گر این امر مهم و پرعظمت هستند.

خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق عنایت نمود تا با روحیه انقلابی سایه افکنده بر کار جهادی در خانواده بزرگ نوسازی مدارس در سراسر کشور، تحویل قریب به ۲۸ هزار کلاس درس در طول دولت سیزدهم و تحویل بیش از ۱۵ هزار کلاس درس در کمتر از ده ماه اخیر، افتخار بزرگ سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نهضت مدرسه‌سازی است.

اینجانب، تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) را اتفاق نیکی برای سال تحصیلی جدید دانسته و ضمن تبریک این رویدادهای مهم در مسیر انسان‌سازی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و ملت شریف ایران، به‌ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته تعلیم و تربیت کشور اعم از مربیان و متربیان، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسایش و سربلندی فرزندان ایران عزیز خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار