پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت "هفته دفاع مقدس"

بیرجند (پانا)- استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت "هفته دفاع مقدس"

در متن این پیام آمده است:

به نام خدا

"هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

چهل و چهار سال پیش در چنین روزهایی، ایران اسلامی وارد برهه ای از تاریخ شد که به باور معاندان می توانست مقدمه تلاشی و در نطفه خفه کردن انقلاب نوپای اسلامی باشد، اما در عین ناباوری بدخواهان، خدا خواست و عدو سبب خیر شد.

جنگ تحمیلی ۸ ساله در شرایطی بر ما تحمیل گشت که نظام مقدس جمهوری اسلامی، قوام لازم را نیافته و ساختار های اداری، اجرایی و نظامی شاکله درستی پیدا نکرده بود، و لیکن بحران جنگ، علاوه بر اینکه استقلال و خودکفایی ایران اسلامی را پایه ریزی کرد، حقانیت تنها نظام مردم سالار دینی دنیا را به همگان ثابت نمود و به اشاعه ی فرهنگ مقاومت کمک کرد.

دست قدرت ابرقدرت های قَدَر دنیا که از آستین رژیم بعثی عراق درآمده بود، نه تنها نتوانست به نهال نوپای انقلاب آسیبی برساند بلکه فرصتی فراهم آورد تا هیبت و اقتدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به رخ جهانیان کشیده شود و به مرحله‌ای از بالندگی اقتصادی، علمی، سیاسی و... برسد که در همه این سال ها، هیچ خدعه و نیرنگ ناشی از جنگ های مسلحانه و غیرمسلحانه بر آن کارساز نباشد .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تعظیم به مقام شامخ رزمندگان، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم آنها ، این ایام را به مردم ولایتمدار و مقاوم خراسان جنوبی تهنیت عرض می نمایم، امید که در ادامه راه هم بتوانیم همچون گذشته در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات امامین انقلاب موفق و منصور باشیم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار