معاون توسعه امور ورزش البرز:

البرز در جایگاه چهارم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور قرار گرفت

کرج (پانا) - معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان البرز از کسب رتبه چهارم توسط کاروان ورزش البرز در پایان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
البرز در جایگاه چهارم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور قرار گرفت

حبیب مقصودی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: جدول نهایی توزیع مدال‌های چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور پس از حدود یک ماه رقابت بین ورزشکاران استان های مختلف مشخص شد که بر این اساس و در مجموع استان تهران مقام اول، فارس مقام دوم و آذربایجان شرقی مقام سوم کشور را از آن خود کردند

وی افزود: در این جدول استان البرز با صعود 3 پله ای نسبت به سال گذشته و کسب جمعا 48 مدال در رشته های مختلف، جایگاه چهارم المپیاد را به خود اختصاص داد.

مقصودی اضافه کرد: البرزی ها در بخش پسران موفق به کسب 12 مدال طلا، 7 نقره و 9 برنز شدند و در بخش دختران نیز توانستند 9 طلا، 8 نقره و 5 برنز را از آن خود کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل با بیان این که کسب این جایگاه نشان از پتانسیل بالای ورزش البرز به ویژه در رده های سنی پایه دارد خاطرنشان کرد: این نتیجه با اختلاف کمی نسبت به تیم های دوم و سوم رقابتها به دست آمد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع استعدادیابی گفت: با حمایت و برنامه ریزی های صورت گرفته، انتظار داریم سال آینده در بین سه استان برتر کشور قرار بگیریم.

مقصودی تصریح کرد: زحمات مسئولان هیئت های ورزشی و همکاران به ویژه حمایت و پیگیری های شبانه روزی شخص مدیرکل در خصوص بررسی شرایط تیم ها، رفع نیازهای ورزشکاران اعزامی و ... در کسب این نتایج درخشان بسیار اثرگذار بوده است.

معاون توسعه امور ورزش استان البرزدر پایان بیان کرد: به زودی و طی مراسمی از مسئولان هیئت های موفق و مدال آور در این المپیاد، تجلیل به عمل خواهد آمد.

دانش آموز خبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار