نام فدراسیون جانبازان و معلولان تغییر کرد

تهران (پانا) - مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار و با تغییر نام این فدراسیون به جانبازان و توان‌یابان موافقت شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نام فدراسیون جانبازان و معلولان تغییر کرد

در مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان موضوع تغییر نام فارسی جانبازان و معلولان به جانبازان و توان‌یابان مطرح و در پایان با رای اکثریت اعضا با این تغییر موافقت شد. اما تا تحقیقات بیشتر نام بین‌المللی تغییر نخواهد کرد.

در این مجمع که با ریاست محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان گفت: در این مدت پیگیری‌های زیادی برای تغییر نام فدراسیون انجام شده است که در نهایت با رای اکثر اعضا تغییر کرد.

پولادگر گفت: موضوع اسم بین الملل فدراسیون باید بررسی شود که دچار مشکل نشوید بنابراین در این مساله باید تحقیق شود.

پولادگر، رئیس مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان ضمن تشکر از هیئت‌های استانی به عنوان بازوان فدراسیون در پاسخ به مسائل مطرح شده در مجمع گفت: این موارد می‌تواند به ورزش پارالمپیک کمک کند. جانبازان و معلولان قشری از جامعه هستند و نمی‌توانیم نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشیم.

محمد پولادگر اظهار داشت: زمانی در فدراسیون تکواندو بودم و کار‌ها و هزینه‌های زیادی برای پاراتکواندو انجام دادم. قبل از این که مسابقات پاراتکواندو آغاز شود ما رقابت‌های این رشته را برگزار کردیم.

وی در مورد رشته بوچیا که در بازی‌های پارالمپیک نیست، گفت: باید این نگاه حمایتی و مسئولیت پذیری در تمام رشته‌هایی که تحت پوشش فدراسیون‌های مربوطه هستند وجود داشته باشد. من فعالیت این فدراسیون‌ها را زیرنظر می‌گیرم و از آن‌ها گزارش فعالیت در بخش پارا می‌خواهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار