ویژه برنامه جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» از امشب روی آنتن شبکه شاد

تهران (پانا) - جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» که مرحله بازبینی را پشت‌سر گذاشته است، از امشب به منظور اعلام نتایج راهیافتگان به مراحل بعد و گفت‌وگو با داوران، روی آنتن شبکه شاد می رود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» از امشب روی آنتن شبکه شاد

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌و‌پرورش در تاریخ چهارشنبه 8 شهریور، در نشست‌خبری با اصحاب رسانه با عنوان چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا گفته بود: «در مرحله کشوری ۹۳۲۱ اثر پذیرفته شد که در غربالگری داوری کشوری قرار گرفت و نزدیک به ۳هزار اثر در حال داوری نهایی است. نکته جالب توجه این است که در هر رشته تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده دختر حدود ۲۰ درصد بیشتر از پسران است.»

وی همچنین به استقبال خوب دانش‌آموزان از این جشنواره اشاره کرده بود و یادآور شد: «در بخش‌های بازی رایانه‌ای، پادکست، نرم‌افزار موبایل، وب سایت و‌‌... حضور چشمگیر داشته‌ایم.»

چهل‌ویکمین جشنواره فرهنگی‌هنری امید‌ فردا امسال با شرکت بیش از ۴ میلیون نفر و در 8 سرفصل و 80 رشته برگزار شد.

اجرای ویژه برنامه اعلام نتایج این جشنواره بر عهده علی حاجم‌زاده است. وی در سال 1400 رتبه اول کشوری در رشته مجری‌گری این جشواره بوده است.

ویژه برنامه «امیدفردا» از امشب، 29 تا 31ام شهریورماه، هرشب از صفحه رسمی این جشنواره در شبکه دانش‌آموزی شاد، به آدرس Fardafestival@ پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار