ادامه فیلمبرداری فصل دوم سریال «رحیل»

تهران (پانا) - جدیدترین پوستر سریال رحیل، با طرحی از روح‌الله مختاری رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ادامه فیلمبرداری فصل دوم سریال «رحیل»

پوستر متمرکز بر دو کاراکتر جوان اول سریال-مها و اصلان-که توسط گیتا راد و علی عباسی‌زاده ایفا شده، طراحی شده است.مها و اصلان دو دلداده هستند که در گذرگاه عبور قجر به پهلوی، ناگزیر می‌شوند برای وصالِ یار، اتفاقات عجیبی را تجربه کنند.
سریال تاریخی رحیل با طراحی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده به کارگردانی رامین عباسی‌زاده و مسعود آب‌پرور تولید شده است.
سریال «رحیل» با شعار «قصه‌ها را می‌نویسند ولی تاریخ را زندگی می‌کنند»، روایتی حادثه‌ای - عاشقانه در دل تاریخ معاصر است که در دو فصل بیست قسمتی تولید شده است و پخش فصل اول با آرای متفاوتی پیرامون مابه ازای تاریخی شخصیت‌ها، تلفیق نماهای رئال با جلوه های رایانه‌ای و حتی هوش مصنوعی، شخصیت پردازی و تصویرسازی از ارتباط دربار با مردم در بازه زمانی داستان و....، مواجه شده است.
بازیگران این سریال عبارتند از: حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، فرخ نعمتی، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، بهمن هراتی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری، گیتا راد، حسام محمودی فقید و...
سریال رحیل از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت هشت و نیم شب، از شبکه سوم روی آنتن می‌رود و همزمان در سامانه تلوبیون هم عرضه شده.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار