مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند

اردبیل (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند

زهرا مظفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خادمی شایسته برای آنها باشیم.

وی هدف از این سفر را پایش عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: شناسایی نیازها و مشکلات مراجعان و انتقال آن به مسئولان ذیربط در جهت رفع آنها در دستور کار ما قرار دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به سفرهای ماهانه به استان ها گفت: دیدار چهره به چهره، اجرای طرح سپاس، دیدار با ۶ خانواده معظم شهید و نشست صمیمی با فرزندان شاهد از جمله برنامه های ما در سفر به استان اردبیل است.

مظفر با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی در راستای تکریم خانواده های ایثارگران، تصریح کرد: با تبیین دستوارالعمل ها و ابلاغیه ها، زمینه تکریم و ارائه خدمات به ایثارگران تسهیل می شود.

وی گفت: بایستی زمینه‌های ارتقای فرزندان شهدا و ایثارگران در پست‌های اداری با لحاظ قراردادن توانمندی، تعهد، تخصص و تجربه آنها فراهم شود.

همچنین مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در جریان سفر به استان اردبیل در معیت مدیر کل آموزش و پرورش این استان ضمن حضور در منزل خانواده شهید دانش آموز فردین سماجی و خانواده شهید فرهنگی صالح ابراهیمی شاهد از نزدیک با آنان دیدار وگفت گو کرد.

در این دیدار صمیمی، زهرا مظفر ضمن ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش، هدف از این دیدارها را، پاسداشت خانواده معظم شهدا بر شمرد و اظهار کرد: ایرانِ امروز، مدیون خون شهدا و پایداری و استقامت خانواده شهدا است.

گفتنی است در این دیدارها، لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به این دو خانواده معظم شهید اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار